Archief - Info custom Pc build winkel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arakesh

Legacy Member
Ik was eergisteren maw zaterdag door diepenbeek uitgereden.
maar wegens tijdgebrek had ik de tijd niet om even naar de winkel te gaan die ik gespot had toen ik eerste keer door diepenbeek uit reed.
Vanop de steenweg kon ik meerdere empty cases zien uitgestald staan.
Moest toen op meerdere plaatsen zijn die dag.

Voorlopig heb ik de winkel niet kunnen terugvinden op het internet omdat ik de naam nog maar vaag weet !
wat ik wel nog wist is waar ik de winkel gezien had.
ben toen op google maps gaan rondsnuffelen maar toen die foto's gemaakt waren bestond die winkel daar nog niet.

Ik weet dat deze winkel zijn naam begint met pc.
En deze ligt zeer kortbij de rotonde als via kortessem op diepenbeek rijd.
verder rijdend in deze richting paar honderd meter max vanaf de rotonder ligt de winkel aan de rechterkant.

1) gewone pc shop?
2) de naam?
3) Reputatie?
4) Service (en prijs: competitief met webshops?)

phate_13

Legacy Member
Ik weet de naam niet direct, maar het lijkt me zeer straf als deze winkel interessant is. De dichtst bijzijnde "winkel" die interessant is, die ik ken is Power4pc.be.

BloodSeaker

Legacy Member
Aha, je bedoelt als je daar verder rijdt naar genk?
Niet naar het centrum van diepenbeek?

Miljaar zie dat zo voor me. Is een heel nieuw gebouw he

Arakesh

Legacy Member
BloodSeaker zei:
Aha, je bedoelt als je daar verder rijdt naar genk?
Niet naar het centrum van diepenbeek?

Miljaar zie dat zo voor me. Is een heel nieuw gebouw he
toch redelijk ja. en nee niet in centrum is aan de jaga rechtdoor over de rotonde rechtdoor en dan paar honderd meter max aan rechterkant.

dat is nog voordat je in meer drukker gebied komt waar de rode lichten en flitspalen volop staan. en het is niet die pc tuning shop die een stuk verder aan de linker kant ligt.

NB: pc tuning tongeren bestaat al paar jaar niet meer op de locatie die ik ken.
of de keten gestopt is of niet kan ik niet bevestigen en of ontkennnen.

@phate_13
ik weet wat je al eerder tegen me gezegd hebt in men eigen thread, maar ik wil men ogen eens de kost geven en rondneuzen voor usb 3.0 I/O frontpaneel cases met usb3.0 naar onboard connector ipv 1x usb3.0 aansluiting te moeten opofferen voor Front I/O USB 3.0 aansluiting.

Is een long shot weet ik, wie weet kan ik wat leren van de verkoper ^^
heb altijd al pc's bij dell(mijn huidige) of men vroegere vaste pc boer(Intel P3,P4). om het zo uit te drukken, gekocht en had dus ook nooit moeite moeten doen om alles na te lopen wat ik past bij wat ik echt wil.

EDIT: @phate_13 => persoonlijke ervaring bij power4pc en of goed op de hoogte van service, dienst na verkoop enzo?
ik weet nog maar 2 maand dat power4pc bestond, vandaar dat ik ook geinteresseerd ben om te weten hoe betrouwbaar ze zijn, en hoe ze service na verkoop hanteren.
mijn vorige pc man, moest ik latijd vaak bellen om die ene keer vast te krijgen...
ga nu al tijdje naar compyucity hoeselt om die een betere service hebben dan de man die me mijn pc verkocht had. zelfde dag of dag erna ben ik dan uit de nood geholpen. ipv 2dagen bellen om te horen of ik em kan binnenbrengen...

Musk

Legacy Member
De winkels die je daar op noemt blijf je beter van weg, das allemaal veel te duur en die gasten weten ongeveer zoveel van een pc als mijn moeder.


De beste keuze in Limburg blijft Power4PC.


Scherpe prijzen, vaak leuke aanbiedingen en een goede service.

Arakesh

Legacy Member
Musk zei:
De winkels die je daar op noemt blijf je beter van weg, das allemaal veel te duur en die gasten weten ongeveer zoveel van een pc als mijn moeder.


De beste keuze in Limburg blijft Power4PC.


Scherpe prijzen, vaak leuke aanbiedingen en een goede service.

sprekende van promo, de premade configs op hun main page zijn in promo. fyi

hm als die zoveel ervan kent als de mijne zal ik men hart maar vasthouden x)
je bedoelt die pc shop die ik heb zien liggen onderweg of bedoel je compucity? voor de duidelijkheid.

Op 1 punt na scoort compucity hoog bij mij...
Laptop binnen gedaan gehad voor reinstal omdat het mij niet wou lukken, heb achteraf nog moeten zoeken om Fn knop aan de praat te krijgen. in mijn ogen hoort dat er standaard bij.
zij hadden dat dus niet gedaan.
Moet nog contact opnemen met iemand die tijdje terug al pc bij power4pc gekocht heeft zoals afgesproken :)

Musk

Legacy Member
ik bedoel dat je beter gewoon bij webshops koopt zijnde power4pc / jaha.be / alternate.be / azerty.nl


Omdat hun prijzen veel scherper zijn en hun systemen meer in balans. (Je moet je systeem gewoon zelf samenstellen tbh.)

Arakesh

Legacy Member
Musk zei:
ik bedoel dat je beter gewoon bij webshops koopt zijnde power4pc / jaha.be / alternate.be / azerty.nl


Omdat hun prijzen veel scherper zijn en hun systemen meer in balans. (Je moet je systeem gewoon zelf samenstellen tbh.)

Is deze keer de bedoeling :)
power 4 pc heeft ook een dell achtig systeem upgrade progje om zelf een pre made snel aan te passen.
maar heb zelf al een hele wish list.
Voorlopig ben ik nu met horten en stoten aan het zoeken naar cases onder 50cm met top mounted of hoog vanboven I/o ports met usb 3 aansluiting ZONDER usb3 kabel die door je case loopt en vanachter aan je uitkomt om op je mobo aan te sluiten. zoals het asrock mobo dit ondersteunt :) met een designated connector aansluiting op het mobo zelf.
heb nog wel wat vraagtekens maar tegen dat het d-day is zal ik er hopelijk uit zijn :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan