Archief - I pod nano vraagje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GJC.be

Legacy Member
Hallo iedereen,

Ik heb een klein vraagje over de i pod nano.
Na wat reviews gelezen te hebben kom ik er niet aan uit hoedat je die nu moet opladen. Heb je daar je pc voor nodig of kan je die ook in het stopcontact steken ?

Dankje :niceone:

desert storm

Legacy Member
GJC.be zei:
Hallo iedereen,

Ik heb een klein vraagje over de i pod nano.
Na wat reviews gelezen te hebben kom ik er niet aan uit hoedat je die nu moet opladen. Heb je daar je pc voor nodig of kan je die ook in het stopcontact steken ?

Dankje :niceone:

da's het leuke aan ipods en co. je moet die opladen via je pc of je moet een speciale omvormer kopen die je in het stopcontact kan steken (zo is het toch bij de shuffle, je weet wel, dat ding zonder scherm)

GJC.be

Legacy Member
ahzo een speciale omvormer.
vraagje:- wat kost die
- waar kan ik die kopen?

o ja bedankt voor de snelle repley:niceone:

mythe

Legacy Member
da's typisch iets voor apple.
Niets bijsteken, gewoon laten bijkopen.
t'enigste wat erin steekt is USB cable, iPod Nano en software :s

desert storm

Legacy Member
mythe zei:
da's typisch iets voor apple.
Niets bijsteken, gewoon laten bijkopen.
t'enigste wat erin steekt is USB cable, iPod Nano en software :s

software? iTunes dat iedereen gratis van hun site kan downen zeker...

[TFT]Poky

Legacy Member
mythe, bij nano steken ze zo geen netadapter maar bij mijn weten steken ze dit wel bij hun hun gewone ipods hoor

desert storm

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
mythe, bij nano steken ze zo geen netadapter maar bij mijn weten steken ze dit wel bij hun hun gewone ipods hoor

nope, bij de nano en gewone ipod zit geen netadapter, wel een dockadapter, wat dat ook mag wezen...

Laurens100

Legacy Member
Een dockadaptor dient om je ipod vast te zetten tijdens het opladen, en om je ipod aan te sluiten aan een stereo-installatie.

desert storm

Legacy Member
Laurens100 zei:
Een dockadaptor dient om je ipod vast te zetten tijdens het opladen, en om je ipod aan te sluiten aan een stereo-installatie.

wa's dat nu voor iets belachelijk? ik kan m'n MP3-speler ook aansluiten op m'n stereo d.m.v een kabelke van €3 :p

decarlo

Legacy Member
desert storm zei:
wa's dat nu voor iets belachelijk? ik kan m'n MP3-speler ook aansluiten op m'n stereo d.m.v een kabelke van €3 :p
idd kan ik ook :)
mijn mp3 (een creative zen micro) heeft een usb adaptor bijgeleverd en kan ook via de usb-kabel opladen ik veronderstel dat dit hetzelfde is bij de ipod's maar weet niet of het daar bijgeleverd is.

ToMiKoN

Legacy Member
iPod's werden vroeger geleverd met adapter. De firewire poort paste in de adapter en je adapter dan weer in de stekker. Sinds de iPod photo ofzo leveren ze de adapter er niet meer bij. Ook zijn ze afgestapt van firewire en hebben ze USB2 genomen.

Nu zit er dus een USB kabel bij je iPod. Deze kan je dus opladen via je PC/MAC of je kunt een adapter kopen bij Apple voor € 29,-.. Vind je normaal ook wel in een fnac/mediamarkt/appledealer.

speedtrap

Legacy Member
Kan je dan met een kabeltje van bij een gewone Ipod nog een Ipod mini opladen? Dat is toch beide een usb kabel, niet?

NielsParedis

Legacy Member
GJC.be zei:
Hallo iedereen,

Ik heb een klein vraagje over de i pod nano.
Na wat reviews gelezen te hebben kom ik er niet aan uit hoedat je die nu moet opladen. Heb je daar je pc voor nodig of kan je die ook in het stopcontact steken ?

Dankje :niceone:


Let op.Al de mp3 spelers die via usb oplaad baar zijn zijn via een ac adaptor met usb connectie herlaadbaar.

Je hoeft daarom niet persse een van het merk ipod te kopen.Omdat de adaptors hetzelfde uitgangsvermogen hebben.Namelijk 5v en ene aantal ampere.Er bestaan er veel beterkoop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan