Archief - Hulp Notebook aankoop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Grey FoX

Legacy Member
Hoi,

Ik ken enorm weinig van notebooks daarom zou ik wille vragen welke laptop jullie mij aanraden die aan deze eisen voldoen

- Prijs : tss 1000 - 1200 ongv
- Desing : Mooi + Niet te dik
- Scherm : Duidelijk en minstens 15,4
- CPU : Goeie
- GFX : Redelijk goed (voor een beetje games te spelen zoals CS , Q4)
- RAM : Liefst 1 Gig of 512
- HD : 60 a 80 gig
- Baterij : Die toch lang meegaat

- DOEL : student pc voor hoger onderwijs + soms games

Dat zal het ongv zijn.

3lb4rt0

Legacy Member
Ik vind da die harde schijf traag is? Of heb ik da miszien? Voor de rest is de prijs kwaliteit toch niet slecht

3l b4rt0

Davion

Legacy Member
- Is prijs/kwaliteit zeer goed, Centrino is altijd goed en dat met een X700, dan kunde zeker gamen.
- 4200rpm is normaal in een notebook, echt traag is dat tegenwoordig niet meer hoor.

Grey FoX

Legacy Member
Zou deze nog in prijs dalen tegen april?
Of is hij juist zwaar gedaald ?

Davion

Legacy Member
Idd, het vernieuwt zo rap, best is dat ge em koopt alsem u goesting is.

Respawn

Legacy Member
zeer goeie en degelijke laptop...kheb hem nu enkele maanden en ben er zeer tevreden over :)

Lekker snel en goeie batterijduur.
Valt met te gamen ook...

greetz

de bouw, is best wel stevig vind ik.. (ok, er zijn nog robuustere modellen op de markt)
maar als je hem met zorgt behandeld, is dat geen enkel probleem.

Er zijn twee uitgaven van de laptop dacht ik: eentje met een x600 en 4200 toeren hd
en de x700 met 5400 toeren hd (die ik heb)

Yank

Legacy Member
-=[AfT]=-@$Atan zei:
harde schijf is 5400rpm ... check site Acer ...
Was enkel bij 1e versie van de 1692, bij 2e versie (de "V2") is dat verlaagd naar 4200rpm.

2Compute

Legacy Member
-=[AfT]=-@$Atan zei:
harde schijf is 5400rpm ... check site Acer ...

ER is inderdaad ooit een versie geweest met 5400 rpm maar deze is al een tijdje van de markt. De laatste versie (die nu ook einde reeks is) is een versie met HD 4200 rpm.

Verdere prijsdalingen moet je vermoedelijk je niet meer verwachten: Is reeds gemarkeerd als End Of Life en is zelf niet meer terug te vinden in de nieuwe prijslijst die Acer vandaag 14/02/06 op zijn site plaatste. Distri heeft er echter nog een 200-tal in voorraad voor heel België, dus deze week vermoedelijk nog vlot leverbaar.

Meer info op http://www.2compute.net/shop.aspx?PROD=ACER47848
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan