dino88889
Legacy Member
Dag iedereen. Ik zou wat graag jullie mening/feedback willen over het uitbreiden van mijn computer. Ik denk dat ik al een redelijke goede heb en omdat het bijna nieuwjaar en kerst is wil ik graag mijn pc uitbreiden. Maar ik heb geen verstand van hardware, ik ken wel de basics maar ik ken niet wat goed of niet goed is. Ik zou graag hem uitbreiden tot een gaming pc. Dus eingelijk dat ik world of warcraft bijna zonder lag kan spelen en toch gta 4 spelen op deftige fps en zonder lag. Hier is mijn pc.
ImageBam - Fast, Free Image Hosting and Photo Sharing
Ik weet niet hoe ik mijn specifiecaties van mijn computer kan tonen dus heb ik het via de site "Can you run it" gedaan en het spel gta 4 gekozen.
Het mag wat kosten, maar ik wil niet 500 euro uitgeven aan alleen een videokaart.
ImageBam - Fast, Free Image Hosting and Photo Sharing
Ik weet niet hoe ik mijn specifiecaties van mijn computer kan tonen dus heb ik het via de site "Can you run it" gedaan en het spel gta 4 gekozen.
Het mag wat kosten, maar ik wil niet 500 euro uitgeven aan alleen een videokaart.