Archief - HTC Wildfire S: komt er nieuw model?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Swagger

Legacy Member
Hallo iedereen,

Even situatie schetsen: heb altijd iphone gebruikt, deze is onlangs "stukgegaan", meer bepaald: ik heb slechte ontvangst, vaak "geen service" op het scherm. Zijn blijkbaar nog iphones met dat probleem.

Intussen gebruik ik zo'n 3 maanden een nokia 6303 van mijn werkgever. Echt het simpelste basis toestel dat je kan denken. Mijn iphone gebruik ik enkel nog over wifi & af en toe 3g voor mails & apps.

Nu zag ik een collega die zo'n htc wildfire s gebruikte. Klein toestel, blijkbaar wel budget-phone (maar aangezien ik mijn iphone niet mis (ik gebruik hem nog, zij het niet voor te bellen), dacht ik dat dit misschien wel een goeie optie zou kunnen zijn). Ik heb enkel ervaring met iOS, maar wil android ook wel is leren kennen...

Dit model is wel reeds een jaar uit, is er nieuws over een eventuele opvolger? Beter om nog even te wachten?
Of raden jullie een andere telefoon aan?

Matey

Legacy Member
De HTC One reeks komt begin april uit. Dit is een nieuwe reeks toestellen, de X is het vlaggenschip, dan volgt de S en de 'budget' versie is de HTC one V.

Bij Vandenborre staat hij momenteel aan 328,95 EUR. Via internet (redcoon, bol.com, gsmwijzer.be, etc.... ) vind je 'm zeker nog 'n stuk goedkoper.

De V krijgt dus een single core processor en 512mb ram ipv dual core en 1gb ram (S en V).

Swagger

Legacy Member
Maar komt er ook een verandering bij de wildfire? Want vooral dat model en meer bepaald dat formaat interesseren mij...

RpR

Legacy Member
Neen er is niets aagekondigd en de wilfdire S is al een update van de wildfire.
BTW misschien eens naar samsung kijken want die hebben redelijk wat toestellen van die groote.

FlameDB

Legacy Member
die wildfire S al in mijn handen gehad van een vriend, verdomd traag ding, zeker als je van een iphone komt (heb zelf een iphone). Dat kan ik dus zeker niet aanraden. Zou toch naar een iets performanter (lees:cpu speed) android toestel zoeken dat interessant is qua formaat..

Zo vind ik de galaxy gio van mijn neef zelf performanter ...

TrsH

Legacy Member
Da_GoDoFuNReaL zei:
die wildfire S al in mijn handen gehad van een vriend, verdomd traag ding, zeker als je van een iphone komt (heb zelf een iphone). Dat kan ik dus zeker niet aanraden. Zou toch naar een iets performanter (lees:cpu speed) android toestel zoeken dat interessant is qua formaat..

Zo vind ik de galaxy gio van mijn neef zelf performanter ...

toch niet als die wildfire geroot en overclocked is.
sedert de mijne geroot is en er CM7 opstaat +overclock, ben ik heel tevreden over mijn wildfire S

ervoor had ik er gedeelde meningen over, maar nu is het wel een leuk toestel.

FlameDB

Legacy Member
Dat is goed mogelijk, dat weet ik niet :). Maar zo moeten prutsen en rooten om een gsm performant te maken vind ik al een jammer feit op zich, zou toch niet mogen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan