Swagger
Legacy Member
Hallo iedereen,
Even situatie schetsen: heb altijd iphone gebruikt, deze is onlangs "stukgegaan", meer bepaald: ik heb slechte ontvangst, vaak "geen service" op het scherm. Zijn blijkbaar nog iphones met dat probleem.
Intussen gebruik ik zo'n 3 maanden een nokia 6303 van mijn werkgever. Echt het simpelste basis toestel dat je kan denken. Mijn iphone gebruik ik enkel nog over wifi & af en toe 3g voor mails & apps.
Nu zag ik een collega die zo'n htc wildfire s gebruikte. Klein toestel, blijkbaar wel budget-phone (maar aangezien ik mijn iphone niet mis (ik gebruik hem nog, zij het niet voor te bellen), dacht ik dat dit misschien wel een goeie optie zou kunnen zijn). Ik heb enkel ervaring met iOS, maar wil android ook wel is leren kennen...
Dit model is wel reeds een jaar uit, is er nieuws over een eventuele opvolger? Beter om nog even te wachten?
Of raden jullie een andere telefoon aan?
Even situatie schetsen: heb altijd iphone gebruikt, deze is onlangs "stukgegaan", meer bepaald: ik heb slechte ontvangst, vaak "geen service" op het scherm. Zijn blijkbaar nog iphones met dat probleem.
Intussen gebruik ik zo'n 3 maanden een nokia 6303 van mijn werkgever. Echt het simpelste basis toestel dat je kan denken. Mijn iphone gebruik ik enkel nog over wifi & af en toe 3g voor mails & apps.
Nu zag ik een collega die zo'n htc wildfire s gebruikte. Klein toestel, blijkbaar wel budget-phone (maar aangezien ik mijn iphone niet mis (ik gebruik hem nog, zij het niet voor te bellen), dacht ik dat dit misschien wel een goeie optie zou kunnen zijn). Ik heb enkel ervaring met iOS, maar wil android ook wel is leren kennen...
Dit model is wel reeds een jaar uit, is er nieuws over een eventuele opvolger? Beter om nog even te wachten?
Of raden jullie een andere telefoon aan?
. Maar zo moeten prutsen en rooten om een gsm performant te maken vind ik al een jammer feit op zich, zou toch niet mogen..