hmm, ik ben toch van plan om een mac aan te schaffen later van tijd (zit in de grafische sector + batterij kan ik goed gebruiken)
Maar intussen moet ik het nog even doen met deze, niemand die hier ooit iets heeft gekocht of van gehoord heeft?
Heb er een besteld (die langere accuduur heeft dan de normale), wel nog niet betaald, kweet niet waarom maar ktwijfel of ik het betrouw, er is weinig te vinden over die winkel...
Edit: Even meedelen dat batterij vandaag is toegekomen (1 of 2 dagen nadat ze betaling hadden ontvangen, dus redelijk snel

)
Alles blijkt in orde te zijn! Dus voor de mensen die ook iets willen bestellen, zeker doen!
Nu zien hoe lang de batterij meegaat...