fikkie
Legacy Member
Hey,
Na een tijdje hier weer bijgelezen te hebben over homecinema sets kan ik alleen maar uitmaken dat je altijd beter bent met zelf een versterker en luidsprekers te kopen.
Nu is er een budget van +/-800 euro beschikbaar en ben ik op hificorner.nl de dagdeals aan het bekijken. Helaas weet ik niet echt welke merken ik beter niet in het oog houd en welke ik best wel wat meer aandacht geef.
Ik dacht hier gelezen te hebben dat warfedale luidsprekers goed waren maar na wat gelezen te hebben zijn deze blijkbaar veel van hun vroegere pluimen verloren door vele overnames ed.
Nu je voelt hem al aankomen en ik zou dus graag weten wat de betere merken zijn en wat de verschillen zijn binnen het vooropgestelde budget.
Ik zou graag warm en diep geluidservaring hebben zonder dat er een overload aan subwoofer bassen door je broek worden gejaagd.
Indien nog meer info nodig is, zou niet weten welke ik achter moet laten, zullen jullie me zonder enige twijfel het wel vragen zeker! Domme vragen bestaan niet en hoop dan ook dat de mijne niet al te dom overkomt.
Alvast bedankt, Hans
Na een tijdje hier weer bijgelezen te hebben over homecinema sets kan ik alleen maar uitmaken dat je altijd beter bent met zelf een versterker en luidsprekers te kopen.
Nu is er een budget van +/-800 euro beschikbaar en ben ik op hificorner.nl de dagdeals aan het bekijken. Helaas weet ik niet echt welke merken ik beter niet in het oog houd en welke ik best wel wat meer aandacht geef.
Ik dacht hier gelezen te hebben dat warfedale luidsprekers goed waren maar na wat gelezen te hebben zijn deze blijkbaar veel van hun vroegere pluimen verloren door vele overnames ed.
Nu je voelt hem al aankomen en ik zou dus graag weten wat de betere merken zijn en wat de verschillen zijn binnen het vooropgestelde budget.
Ik zou graag warm en diep geluidservaring hebben zonder dat er een overload aan subwoofer bassen door je broek worden gejaagd.
Indien nog meer info nodig is, zou niet weten welke ik achter moet laten, zullen jullie me zonder enige twijfel het wel vragen zeker! Domme vragen bestaan niet en hoop dan ook dat de mijne niet al te dom overkomt.
Alvast bedankt, Hans
