Archief - High Definition tvke

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Naughty dog

Legacy Member
Ik denk er aan om ne HD-tvke te kope voor men 360, en PS3 later. Nuja, ik denk dat zo'n tvke wel nodig is om er echt van te kunnen genieten, maar iedereen zegt dat et nogal lastig is om ne goeie keuze te make.

'k Wil em zo goedkoop mogelijk, ma 't moet wel op iet trekken :)

-Timo-

Legacy Member
Jamaar er is een verschil tssn 26 inch en 40 inch he :s Wat is het maximumbedrag dat je wil uitgeven ?

gravendelver

Legacy Member
Kan een xbox360 1080i aan? (1920 x 1080i)
Anders mss gaan voor een 24" wuxga scherm, zou wel ferm zijn.

saikoboarder

Legacy Member
als het niet veel mag kosten kijk eens in de aldi. die hadden vorige week een hdtv 32" voor 990€.

-Timo-

Legacy Member
Zou ik zeker niet doen. Neem beter een sony of samsung. Weet je zeker dat je kwaliteit hebt ;)

Wazof

Legacy Member
Maar je hebt wel geen Sony voor 800 - 900 euro ... (toch niet één die beter of zelfs maar de Aldi-tv evenaart).

Skoebiedoe

Legacy Member
Thammels zei:
Zou ik zeker niet doen. Neem beter een sony of samsung. Weet je zeker dat je kwaliteit hebt ;)

Dan kan hem beter Panasonic,Pioneer of Hitachi nemen. :)

devil

Legacy Member
ge moet eens ne keer NIJNTJE contacteren die springt hier ergens rond opt forum vooral bij xbox 360 forus zit die veel.
die verkoopt veel van die tv heeft zelf ne winkel dus ja.

maar als ik eerlijk mag zijn zou ik dien tv neemen die ik heb das ne 32 inch .
samsung en dit type LE32R51
die is echt al heel goedkoop geworden , www.pixmania.be daar kost die een 1150 € dacht.
das ni niet zo veel verschil met u 900 €

saikoboarder

Legacy Member
heeft ongeveer dezelfde specs als de aldi tv. Maar de aldi tv heeft een dubble tuner en ondersteunt dus PIP. en er staat niet bij welke hdtv soort hij ondersteunt.

devil

Legacy Member
mja als ge in de aldi zo iets koop en der komt iets , dan kunde hem binnen doen en dan zede die drekt een week of 3 a 4 kwijd.
en soms ziede dien zelf ni trug ma krijgde u geld trug.
en das bij die sony of samsung niet het geval.
gaat veel sneller.

saikoboarder

Legacy Member
nope garantie voorwaarden van aldi.
-bellen naar service
- die komen u tv aan huis ophalen
- als ze niet op de plaats kunnen maken krijgt ge vervang tv
- ze komen de nieuwe/gemaakte tv ook terug aan huis leveren.
ook de garantie van dode/luie pixels is veel soepeler als bij andere merken.

hystrix

Legacy Member
Helemaal met eens, btw die tv's van den aldi zijn dat geen filipsen met een andere naam?

saikoboarder

Legacy Member
dat weet ik niet.
ik weet wel dat aldi tv's een zeer goede oplossing zijn voor mensen die niet achter hun TV leven.
bij on thuis bv kijken we 2-3 uur per week naar tv.
dan gaan we echt geen 2000€ uitgeven voor ik weet niet wat voor tv.
ik ben er zeker van dat er betere merken bestaan maar prijs/kwaliteit voor mensen die niet veel tv kijken vind ik aldi toch een aanrader.

Vrallie

Legacy Member
Om te beginnen mag je een hdtv met een hd resolutie van 1920 x 1080 al vergeten want dat is onbetaalbaar, dus blijft 1280 x 720 nog over. Voor een 26' zal je (afhankelijk van het merk) tussen de 900 en 1300 € betalen. De beste keuze is de LE32R reeks van Samsung (1299 €) , prijs/kwaliteitsgericht een no brainer. Indien dat te duur is kan je eens rondkijken in de LE26 reeks van Samsung. Een aldi tv zou ik ten sterkste afraden, specs op zich zeggen niet alles en het prijsverschil tussen een aldi en een samsung tv is niet overdreven groot.

Skoebiedoe

Legacy Member
devil zei:
mja als ge in de aldi zo iets koop en der komt iets , dan kunde hem binnen doen en dan zede die drekt een week of 3 a 4 kwijd.
en soms ziede dien zelf ni trug ma krijgde u geld trug.
en das bij die sony of samsung niet het geval.
gaat veel sneller.


Heb jij uwe samsung of sony dan al eens binnen gedaan...
ook weken kwijt hoor en het kan zijn dat ze zelfs naar dezelfde reperatie keten gaan.

Vrallie

Legacy Member
Skoebiedoe zei:
Heb jij uwe samsung of sony dan al eens binnen gedaan...
ook weken kwijt hoor en het kan zijn dat ze zelfs naar dezelfde reperatie keten gaan.


Inderdaad een feit als ge een toestel naar de hersteldienst van het merk zelf (in dit geval Sony & Samsung) doet dat ge dat weken kwijt zijt, maar de deftige winkelketen heeft een eigen hersteldienst waardoor dat veel sneller verloopt, geen idee hoe het bij Aldi zit maar waar ik werk hebben we een eigen hersteldienst die redelijk snel werkt, gemiddeld een kleine maand (wat imo snel is als ge weet dat er soms 1000 tv''s per maand binnenkomen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan