Archief - Help bij aankoop case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

=Slim=Shady=

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een nieuwe, mooie case met usb en geluidsingangen vooraan en eventueel ook een LCD met temperatuur... Heeft iemand een idee?

RpR

Legacy Member
enermax CS 718
koelt uw computer zalig goed en veel plaats in. LCD met temp en toerental van grote ventilators (Deze zijn regelbaar)

magnusjb1

Legacy Member
2 goede kasten (beide zonder LCD)
Anctec Sonata 2
Arctic Silentium T2

Grutman

Legacy Member
p180 van antec is best wel mooi, geluidsingangen heeft het niet (je kan een geluidskaart kopen)

magnusjb1

Legacy Member
Grutman zei:
p180 van antec is best wel mooi, geluidsingangen heeft het niet (je kan een geluidskaart kopen)

Geluid zit altijd op je mobo, niet in je kast, dus dat geluidskaart slaat nergens op.
Hij bedoelt dat hij aan de voorkant van z'n kast aansluitingen voor geluid wil (wat ik er uit begrijp)

=Slim=Shady=

Legacy Member
Ik heb hier nog een gevonden. Maar ik had graag eens de prijs ervan geweten en ook of dit een goede case is qua koeling (Thermaltake Tsunami).

Jense777

Legacy Member
Van hieruit ook de Antec P180 aangeraden:
- mooi design
- stevig (behalve het deurtje vooraan, mocht wat steviger!)
- 1x Firewire vooraan, 2x USB vooraan en audio heb ik hier
- isoleert goed het geluid
- is zalig koel!

Sergeant_bob

Legacy Member
@ =Slim=Shady= Thermaltake Tsunami Black Met Window Zonder Psu € 119.00
je moet er dan nog een voeding bijkopen :)

thermaltakes zijn meestal wel geod en pre modded :) maar wel duur :p

Insaniacx

Legacy Member
magnusjb1 zei:
Geluid zit altijd op je mobo, niet in je kast, dus dat geluidskaart slaat nergens op.
Hij bedoelt dat hij aan de voorkant van z'n kast aansluitingen voor geluid wil (wat ik er uit begrijp)

En grutman bedoeld wss dat je een geluidskaart nog kan kope met een frontbay ;) (wat ik er dan uit begrijp :p)

Heb trouwens zelf een TT Tsunami en een goei kastje :d

}58th{ZeRoKe

Legacy Member
Ik heb de shark TT ben der content van is niet de meest top case maar het doet de trick .

Grutman

Legacy Member
Insaniacx zei:
En grutman bedoeld wss dat je een geluidskaart nog kan kope met een frontbay ;) (wat ik er dan uit begrijp :p)

Heb trouwens zelf een TT Tsunami en een goei kastje :d

Inderdaad ja

=Slim=Shady=

Legacy Member
Die Antec P180 is inderdaad niet mis. Nog andere adviezen?

saikoboarder

Legacy Member
als je er plaats voor hebt de CM stacker audio,6x usb ,firewire alles vanvoor
en plaats genoeg voor optionele koeling etc
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan