Pieter3770
Legacy Member
Heeft er iemand ervaring met hybride kaart "Hauppauge 1300 WinTV-HVR"
Goed kaartje of raad je iets anders aan (+- zelfde prijs)?
Hoe is de ontvangst daarmee?
(Is DVB-T in Leuven goed te ontvangen?)
Mss een stomme vraag: Moet je daar zelf nog zo een binnenhuisantennetje bijkopen?
Thanks,
Pieter
Goed kaartje of raad je iets anders aan (+- zelfde prijs)?
Hoe is de ontvangst daarmee?
(Is DVB-T in Leuven goed te ontvangen?)
Mss een stomme vraag: Moet je daar zelf nog zo een binnenhuisantennetje bijkopen?
Thanks,
Pieter