Archief - Harde schijf 6,4 Gb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AMDtje

Legacy Member
Ik denk enerzijds dat het IDE is wat al een tijd niet meer wordt gebruikt (lange tijd eigenlijk) en anderzijds het is refurbished dwz er was iets aan en dat hebben ze gemaakt en dat kan mss veel geld gekost hebben bvb de leeskop ofzo..

Maar mss weet hier iemand anders wel een betere verklaring voor.

awaces

Legacy Member
Dit is idd een IDE schijf.
Alsnog blijft de prijs opmerkelijk hoog.

phate_13

Legacy Member
Waarom zou die prijs opmerkelijk hoog zijn? Is toch doodnormaal. Dat is een oude harde schijf. Als je nu een grafische kaart van 6 jaar oud aan zijn nieuwprijs zou moeten kopen zou dat ook relatief duur zijn tov. een recenter exemplaar...

dimio111

Legacy Member
BestGamer zei:
kan je IDE nog op een nieuw toetsenbord doen?

Tuurlijk kan je dat op je TOETSENBORD leggen. :applause: :D
Ik d8 dat zelfs de nieuwe moederborden nog zo 1 aansluiting hadden?
Maar zeker ben ik er ni van :)

Sondey10mg

Legacy Member
Mijn had zo geen aansluiting. Heb dus een tussenstuk moeten kopen

awaces

Legacy Member
Pedroo zei:

Lolled.

Waarom zou die prijs opmerkelijk hoog zijn? Is toch doodnormaal. Dat is een oude harde schijf. Als je nu een grafische kaart van 6 jaar oud aan zijn nieuwprijs zou moeten kopen zou dat ook relatief duur zijn tov. een recenter exemplaar...
Ook de schijven die 'Used' zijn hebben een hoog prijskaartje.

Pedroo

Legacy Member
awaces zei:
Lolled.


Ook de schijven die 'Used' zijn hebben een hoog prijskaartje.

Idd, als de persoon in kwestie zonder nadenken intypt in google: "IDE to SATA" weet hij al 50% van zijn antwoord. Een beetje moeite doen kan dus geen kwaad ;)

awaces

Legacy Member
W W W . G O O G L E . B E
IDE TO SATA...
Dit kan toch zo moeilijk niet zijn?!

Btw
Stay on topic please ...

Heb nog steeds geen duidelijk antwoord

mdgf

Legacy Member
Er zijn er toch die 10$ vragen.

Ja er zitten een paar idioten tussen die >100€ vragen, dat zal indertijd de aankoopprijs van die schijf geweest zijn en voor de één of andere vage reden verwachten ze van nu nog zoveel te krijgen.
Niemand gaat die schijf kopen ze... dus ik zie niet in waarom dat boeit, er zijn waarschijnlijk miljoenen zo'n gevallen op ebay te vinden.
Misschien dat dat ook schijven waren die populair waren bij bedrijven voor een bepaalde toepassing en nu nog gebruikt worden en wanneer er eentje uitvalt dan vervangen ze die door dezelfde, maar once again: who cares?

awaces

Legacy Member
mdgf zei:
Er zijn er toch die 10$ vragen.

Ja er zitten een paar idioten tussen die >100€ vragen, dat zal indertijd de aankoopprijs van die schijf geweest zijn en voor de één of andere vage reden verwachten ze van nu nog zoveel te krijgen.
Niemand gaat die schijf kopen ze... dus ik zie niet in waarom dat boeit, er zijn waarschijnlijk miljoenen zo'n gevallen op ebay te vinden.
Misschien dat dat ook schijven waren die populair waren bij bedrijven voor een bepaalde toepassing en nu nog gebruikt worden en wanneer er eentje uitvalt dan vervangen ze die door dezelfde, maar once again: who cares?

Ok :')

Redraptorx

Legacy Member
Mss is het een verkoopstrukje? Als je naar zo'n schijf op zoek bent dan staat die meteen vanboven in het lijstje als je op prijzen aflopend sorteert + je laat de oorspronkelijke waarde van het product zien waardoor de mogelijke biedingen waarschijnlijk hoger zullen liggen. Of dat nu echt werkt is maar de vraag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan