VinX
Legacy Member
Hi,
Ik ben van plan een nieuwe gsm te kopen, graag eentje met blauwtand, moet ik later geen dure kabels meer kopen! Nu viel mn oog op de SE K700i , in the phonehouse staat die vrij laag! Is het aan te raden deze te kopen ? Het schijnt dat in 2004 nog erg veel bugs te vinden waren , zijn deze er nu uit ? Of toch verbeterd ? En hoe zit het met de batterij ? Ben niet echt van plan MP3 te gebruiken , omdat ik toch een iPod heb, en filmpjes kijk ik wel op mijn PC!
Ik groet u!
VinX
Ik ben van plan een nieuwe gsm te kopen, graag eentje met blauwtand, moet ik later geen dure kabels meer kopen! Nu viel mn oog op de SE K700i , in the phonehouse staat die vrij laag! Is het aan te raden deze te kopen ? Het schijnt dat in 2004 nog erg veel bugs te vinden waren , zijn deze er nu uit ? Of toch verbeterd ? En hoe zit het met de batterij ? Ben niet echt van plan MP3 te gebruiken , omdat ik toch een iPod heb, en filmpjes kijk ik wel op mijn PC!
Ik groet u!
VinX


