Archief - gsm kopen (budget 150 euro)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

woutervg

Legacy Member
hallo
ik zoek een goeie gsm, liefst android
mijn budget is 150 euro

thx voor de hulp

Bloob

Legacy Member
Naar mijn mening wel ja, ik heb de blade nu al enkele maanden en ben er supercontent van!

Lees de ervaringen hier maar eens:
https://www.beyondgaming.be/archive...de-san-francisco-in-belgi-verkrijgbaar.785390

Natuurlijk is hij niet zo snel als een galaxy S2 ofzo, maar hij is dan ook een serieus stuk goedkoper.
Voor gewoon gebruik om te bellen, wat te surfen, facebook te bekijken, eens een spelletje spelen enz is dit een perfecte gsm imo

In deze prijscategorie vind je imo echt geen beter toestel dan de blade

woutervg

Legacy Member
Bloob zei:
Naar mijn mening wel ja, ik heb de blade nu al enkele maanden en ben er supercontent van!

Lees de ervaringen hier maar eens:
https://www.beyondgaming.be/archive...de-san-francisco-in-belgi-verkrijgbaar.785390

Natuurlijk is hij niet zo snel als een galaxy S2 ofzo, maar hij is dan ook een serieus stuk goedkoper.
Voor gewoon gebruik om te bellen, wat te surfen, facebook te bekijken, eens een spelletje spelen enz is dit een perfecte gsm imo

In deze prijscategorie vind je imo echt geen beter toestel dan de blade
okey thx ^^
waar is hij het goedkoopst of is 150 euro in vandenborre goed? =3

phate_13

Legacy Member
In de mobistarwinkels zelf vind je hem normaal voor 140 euro ondertussen.

Bloob

Legacy Member
woutervg zei:
ben mom bij base zou ik heb dan ook kunnen kopen?

uiteraard, is geen enkel probleem.
Je krijgt daar gewoon een gratis sim van mobistar bij, maar je moet die niet gebruiken, gewoon jouw simkaart van base erin steken.

Ik heb mijne ook gekocht in mobistar winkel en ik heb mobile vikings, is geen enkel probleem.

woutervg

Legacy Member
Bloob zei:
uiteraard, is geen enkel probleem.
Je krijgt daar gewoon een gratis sim van mobistar bij, maar je moet die niet gebruiken, gewoon jouw simkaart van base erin steken.

Ik heb mijne ook gekocht in mobistar winkel en ik heb mobile vikings, is geen enkel probleem.

okey ^^
nog is bedankt =3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan