Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Twinturbo zei:Zte Blade / Mobistar San Francisco?
Bloob zei:Dit, voor dat geld vind je geen betere gsm dan de Blade
okey thx ^^Bloob zei:Naar mijn mening wel ja, ik heb de blade nu al enkele maanden en ben er supercontent van!
Lees de ervaringen hier maar eens:
https://www.beyondgaming.be/archive...de-san-francisco-in-belgi-verkrijgbaar.785390
Natuurlijk is hij niet zo snel als een galaxy S2 ofzo, maar hij is dan ook een serieus stuk goedkoper.
Voor gewoon gebruik om te bellen, wat te surfen, facebook te bekijken, eens een spelletje spelen enz is dit een perfecte gsm imo
In deze prijscategorie vind je imo echt geen beter toestel dan de blade
ben mom bij base zou ik heb dan ook kunnen kopen?phate_13 zei:In de mobistarwinkels zelf vind je hem normaal voor 140 euro ondertussen.
woutervg zei:ben mom bij base zou ik heb dan ook kunnen kopen?
Bloob zei:uiteraard, is geen enkel probleem.
Je krijgt daar gewoon een gratis sim van mobistar bij, maar je moet die niet gebruiken, gewoon jouw simkaart van base erin steken.
Ik heb mijne ook gekocht in mobistar winkel en ik heb mobile vikings, is geen enkel probleem.