enjuu
Legacy Member
Ik ga binnekort naar tsjechië op vakantie en ik ben daar van plan een GSM te kopen omdat de prijsen daar toch een stuk lager liggen. Maar nou ben ik niet zeker of die hier wel zal werken enzo...
Heeft iemand hier een beetje ervaring mee en raden jullie mij dit af of aan.
greetzz
Heeft iemand hier een beetje ervaring mee en raden jullie mij dit af of aan.
greetzz
.