Archief - Gskill vs GEIl ???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gskill of GEIL?


  • Totaal aantal stemmers
    37
  • Opiniepeiling gesloten.

wardcoysman

Legacy Member
like topic said...

bijde zijn goedkoper dan OCZ en ook betere prestaties zoals ze toch zeggen, maar wat vinden jullie?

Stre@mus

Legacy Member
Ik heb beide merken en ben iets meer tevreden van Gskill dan van GEIL. Gskill laat nog graag met de timings spelen, GEIL is daar iets moeilijker in.

Maar dit neemt niet weg dat beide merken prijs/prestaties héééél goed scoren. (In mijn setups toch)

En Gskill heeft zijn naam mee.
"Welke ram heb je zitten?"
antwoord: GEIL pc4000
of antwoord: Gskill pc4000
Zeg nu zelf, bij het eerste antwoord kijken veel mensen heel raar... ;-)

solix

Legacy Member
Zijn alle twee van zeer goede kwaliteit. Alleen is GEIL niet zo bekend als Gskill.

Btw: heeft Geil een deftige 2*1gig kitje (buiten de Value reeks)

Yank

Legacy Member
Welke latjes precies? Want merk maakt niet alles he.
Is zelfde als vragen: welke auto wil je, de Mercedes (van 30j oud, start af en toe nog eens, helemaal versleten) of een Peugeot (spliksplinternieuw, full option,...)? Ze kosten allebei ook evenveel natuurlijk :unsure:

wardcoysman

Legacy Member
ik dacht aan deze van gskill = Gskill 2 x 1 Gb PC3200 CL 2.5-3-3-6(F1-3200PHU2-2GBNS)

geil ben ik nog niet zeker ... pc4000 of niet

mcR

Legacy Member
ik ken daar nx van, maar de 2e optie is een mooier woord... *gniffel gniffel*

the_brainiac

Legacy Member
GEIL heeft geen echte aantrekkelijk 2Gb kit,terwijl die van Gskill dat zeker is,ikzelf heb GEIL mem en ben er tevreden van,alleen idd weinig aanpasbare timings

n0sTRa

Legacy Member
the_brainiac zei:
GEIL heeft geen echte aantrekkelijk 2Gb kit,terwijl die van Gskill dat zeker is,ikzelf heb GEIL mem en ben er tevreden van,alleen idd weinig aanpasbare timings

Het gaat bij u ook om value ram hé ;) GEIL heeft ook heel ander latjes, niet tegenstaand ik toch voor G.Skill ga.

Gothrek

Legacy Member
kheb hier gskill steken, die latjes gaan zalig hard, kheb geen ervaring met geil dus daar kan ik me niet over uitspreken
ze zijn alletwee goed hoer

wardcoysman

Legacy Member
keuze van ram is dus al gemaakt thx for de goede replys. ik zal maar op deze topic blijven maar van mobo:

SI K8N Neo4 FI Nforce4 Ultra socket 939
Gigabyte K8N PRO-SLI nForce4 socket 939

gpu is niet SLI wel pci
cpu : 3700+ amd64

hystrix

Legacy Member
oh ja nog iets, die niewe geil one's moeten naart schijnt vliegen. effe zoeken

edit: van xs
GeIL
GeIL ONE TCCD (ES)new: PC3200 (1,5-2-2-5-1T) PC4800 (2,5-3-3-8-1T) @2.55V-2.95V --chip--> hand-picked TCCD ~ Brainpower PCB
GeIL ONE TCCD (S)new: PC3200 (1,5-2-2-5-1T) PC4800 (2,5-4-4-7-1T) @2.55V-2.95V --chip--> hand-picked TCCD ~ Brainpower PCB
GeIL ONE BH (W)new: PC3200 (1,5-2-2-5-1T) PC4000 (2-2-2-5-1T) @2.55V-3.80V --chip--> Winbond New BH5 ~ Brainpower PCB

Gothrek

Legacy Member
mijn TCCD van Gskil doen 280 mhz op 2.55V stabiel :)
das 2.5-3-3-5 dus :p

JackF

Legacy Member
Het MSI boardje is heel goed ( met Nforce4 Ultra chipset). Ik raad wel aan om de lawaaierige NB fan te vervangen door een Thermalright HR-05 NB cooler
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan