Archief - G.Skill Geheugen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n0sTRa

Legacy Member
Hoi,

ik zou een upgrade willen doen naar 2*1GB G.Skill geheugen maar ben er niet echt uit voor welke kit ik zou gaan.


G-Skill PC3200 2.5-3-3-6 2x1024MB NS
Prijs: € 189.00

G-Skill PC3200 2-3-2-5 2x1024MB ZX
Prijs: € 244.00

G-Skill DDR I PC4000 3-4-4-8 2X 1024MB HZ
Prijs: € 250.00

M'n bedoeling is om de latjes 24/7 op 2-2-2-5 stock te laten draaien maar ik bench soms eens en dan ga ik liefst zo hoog mogelijk.

De NS is natuurlijk zeer aantrekkelijk van prijs maar dunno wat ik kan verwachten van zen OC prestaties. De ZX heeft al op pc3200 lagere timmings waardoor ik zeker geen prob zal hebben om die op 2-2-2-5 te laten draaien maar ze kosten al een stuk meer dan die NS latjes. Natuurlijk als ik al 244 euro geef wrm dan geen 250 voor latjes die zeker al op PC4000 snelheid loopt?

Iemand die me er kan uithelpen?? Nu heb ik 2*512 G.Skill PC4400 LE en ben erg tevreden ervan

stimpy13

Legacy Member
ik zou persoonlijk gaan voor de ZX , ze kosten wel veel , maar zitten al op goede timmings he :p

SMa

Legacy Member
waarom voor de ZX als de HZ maar 6 euro duurder is?

ik kan hier wel niet voorspellen of je die timings op 2-2-2-5 zal krijgen, maar die latjes zullen wel zalig goed overclocken
persoonlijk zou ik voor frequency kiezen, ipv voor timings

imo NS of HZ, naargelang budget

dj insulin

Legacy Member
ik heb de zx, en ze halen zonder probs de snelheden van een hz, op 2.7 volt. ik zou de zx gaan

n0sTRa

Legacy Member
staat in uw sig dat ge GEiL ram hebt, is dit een foutje of heb je degelijk GEiL latjes want dit gaat over G.Skill :)

BGA

Legacy Member
uit welke winkel hebt ge die prijzen?
G-Skill PC3200 2.5-3-3-6 2x1024MB NS
Prijs: € 189.00
is wel interessant

n0sTRa

Legacy Member
bedoeling is om die op 2-2-2-5 te draaien 24/7; die HZ's gaan da wel kunnen zeker?

n0sTRa

Legacy Member
tzal dus prolly de HZ worden. Eens zien voor resultaten. Iemand idee welke chips erop zitten? d8 dat op de 2GB kits geen tccd meer gebruikt werd

187(V)URD@

Legacy Member
BGA zei:
zijn deze dan goed?
G-Skill PC3200 2.5-3-3-6 2x1024MB NS

:D

Is het kleinere broertje van HZ. Toch haalt deze oc'ed rond de 250-260mhz op losse timings. Goed setje voor hun prijs hoor.

apriliars50

Legacy Member
G-Skill PC3200 2-3-2-5 2x1024MB ZX
Prijs: € 244.00

Dat geheugen heb ik een week of 2-3 terug aangekocht bij B@W. In de krokusvakantie gaak er mij is deftig mee bezighouden hoe goed ze willen oc'en bij mij. Maar heb er al een review over gelezen bij UKoverclockers en daar haalde ze 260MHz aan 2.7V op 3-3-2-5
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan