Speedyke
Legacy Member
huidige setup:
intel c2d e8400
asus p5q
4gb geheugen
ati 4870
Ik wil nu mijn graka upgraden omdat ik begin te merken dat de laatste nieuwe games slecht beginnen te draaien (1680x1050). vb: TERA staat echt alles op het laagste maar spel draait nie echt vlot. Max 20-30 fps met drop naar 10 fps. (zelfs met ati overdrive aan)
Ik had het gedacht om mijn graka te upgraden naar een 6870. Verschil zal natuurlijk wel merkbaar zijn maar gaat mijn setup geen bottleneck veroorzaken? Of is het misschien beter om gewoon een nieuwe pc te kope?
intel c2d e8400
asus p5q
4gb geheugen
ati 4870
Ik wil nu mijn graka upgraden omdat ik begin te merken dat de laatste nieuwe games slecht beginnen te draaien (1680x1050). vb: TERA staat echt alles op het laagste maar spel draait nie echt vlot. Max 20-30 fps met drop naar 10 fps. (zelfs met ati overdrive aan)
Ik had het gedacht om mijn graka te upgraden naar een 6870. Verschil zal natuurlijk wel merkbaar zijn maar gaat mijn setup geen bottleneck veroorzaken? Of is het misschien beter om gewoon een nieuwe pc te kope?