SF|.MoRPHeuS
Legacy Member
Goeiemorgen,
ik heb enkele vraagjes :
--> graka : Wachten op 7900GT of 7800GT?
Ergens heb ik gelezen dat er een 7800GT met 512 mb zou bestaan. het was in nen duitse winkel, maar ik ben vergeten de welke (hardwareversand.de is het blijkbaar niet). Zou dat misschien beter zijn dan de 256mb versie ?
--> ram : bij bytesatwork.be staan 2 sets van latjes die me wel aanstaan:
1/ G-Skill 2-3-2-5 PC3200 2*1 gig.
2/ G-skill 2.5-3-3-6 PC3200 2*1 gig.
Ga je bij het werken met pc (gamen, internet, applicaties) effectief verschil merken in snelheid als je beiden op standaardsettings gaat draaien? En zal het eventueel oc'en van de 2de set verbetering opbrengen? Mijn mobo is een A8N-Sli van Asus..
Normaal zou ik voor de eerste set gaan, maar als het verschil niet groot is, zal ek, omwille van het aanzienlijke prijsverschil (+/-65 euro) mss toch voor het 2de gaan.
merci van al tot hier te lezen !!
P.S. : Als dit bij aankoopadvies moet staan, verplaats dan maar, was er niet zeker van. 't Is zowa vraag over wat te kopen, maar daarvoor moet ek eerst weten wat prijs/kwaliteit het beste is, daarmee dat ik het hier gezet heb . Anyway, je doet er maar mee wat je wil
ik heb enkele vraagjes :
--> graka : Wachten op 7900GT of 7800GT?
Ergens heb ik gelezen dat er een 7800GT met 512 mb zou bestaan. het was in nen duitse winkel, maar ik ben vergeten de welke (hardwareversand.de is het blijkbaar niet). Zou dat misschien beter zijn dan de 256mb versie ?
--> ram : bij bytesatwork.be staan 2 sets van latjes die me wel aanstaan:
1/ G-Skill 2-3-2-5 PC3200 2*1 gig.
2/ G-skill 2.5-3-3-6 PC3200 2*1 gig.
Ga je bij het werken met pc (gamen, internet, applicaties) effectief verschil merken in snelheid als je beiden op standaardsettings gaat draaien? En zal het eventueel oc'en van de 2de set verbetering opbrengen? Mijn mobo is een A8N-Sli van Asus..
Normaal zou ik voor de eerste set gaan, maar als het verschil niet groot is, zal ek, omwille van het aanzienlijke prijsverschil (+/-65 euro) mss toch voor het 2de gaan.
merci van al tot hier te lezen !!
P.S. : Als dit bij aankoopadvies moet staan, verplaats dan maar, was er niet zeker van. 't Is zowa vraag over wat te kopen, maar daarvoor moet ek eerst weten wat prijs/kwaliteit het beste is, daarmee dat ik het hier gezet heb . Anyway, je doet er maar mee wat je wil
