Dark_One
Legacy Member
Ok sommigen onder jullie zullie meschien men thread gelezen hebben maar dus, men grafische kaart ligt op sterven... Tijd voor vernieuwing dacht ik zo maar dat brengt weer keuzes teweeg.
Mijn systeem:
3 Ghz P4 intel (533 mhz fbs nogsteeds)
Ati Radeon 9700 PRO (die dus op sterven ligt)
... (de rest doet er ni zo toe eigenlijk)
Ok, dus zoals je ziet hebbek hier nog een AGP masjien staan.
En ik dacht http://tones.be/shop_product.php?idx=100930 deze dan maar te bestellen.
Maar ik heb dus toch men twijfels zou ik ni beter overschakelen op PCI - E (veel meer keuze en sneller en toekomstgerichter)
Indien ja dachtek dus ook nog een AMD X2 erin te rammen in plaats van men intel P4 ?!
Goeie keuze, ja / nee of tochnog maar door doen met men huidig systeem en dan die ene ATI AGP kaart
Of indien ik toch voor de PCI - E ga, welke grafische kaart raden jullie mij aan want ik ben de tel wat kwijt (ATI of Nvid maakt ni uit)
thx
Mijn systeem:
3 Ghz P4 intel (533 mhz fbs nogsteeds)
Ati Radeon 9700 PRO (die dus op sterven ligt)
... (de rest doet er ni zo toe eigenlijk)
Ok, dus zoals je ziet hebbek hier nog een AGP masjien staan.
En ik dacht http://tones.be/shop_product.php?idx=100930 deze dan maar te bestellen.
Maar ik heb dus toch men twijfels zou ik ni beter overschakelen op PCI - E (veel meer keuze en sneller en toekomstgerichter)
Indien ja dachtek dus ook nog een AMD X2 erin te rammen in plaats van men intel P4 ?!
Goeie keuze, ja / nee of tochnog maar door doen met men huidig systeem en dan die ene ATI AGP kaart
Of indien ik toch voor de PCI - E ga, welke grafische kaart raden jullie mij aan want ik ben de tel wat kwijt (ATI of Nvid maakt ni uit)
thx
, dus verander ik naar een andere mb met pci-e..
