Archief - goeie keus headset?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
is dit een goeie keuze?
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=103,CONTENTID=9523

of zijn er nog betere te verkrijgen voor die prijs (40-50€ fzo)

ik had eerst gedacht aan een sennheiser, maar ik weet niet echt waar die te vinden zijn (liefst niet online bestellen en in regio brugge/oostende) en welke types het best geschikt zijn

wat ik nodig heb:
microfoon
goeie kwaliteit van geluid
goeie bass
stevig! (headset valt nogal geregeld en ben het beu want ikheb der al zoveel versleten, en ik wel een stevige, daarom dacht ik aan die logitech omdat die in 1 stuk gemaakt is)

no_way2go

Legacy Member
ik heb er zo een gehad maar na 6 maand ongeveer kapot: je kent het wel, van die draadjes die wat los komen te zitten en waardoor de micro en linker of rechterkant niet meer werkt... van garantie geen sprake meer omdat dit een vervangstuk was voor men andere headset die onherroepelijk naar vaantjes ging (wel men eigen schuld)

Ik zou gaan voor de logitech 350 usb headset, kwalitatief beter en 'maar' €52 (ga ik nu ook kopen trouwens)

http://loveno.be/product/9151


btw review op http://www.techgage.com/review.php?id=478

"Therefore, the sound with the 350 should be more clear, clean and accurate.. especially in gaming. That all being said, we are reviewing the Premium 350 Headset in this review, so let's jump right onto the products features. "

sluysen

Legacy Member
das ook iets, ziet er ook wel degelijk uit
maar ik denk toch dat die niet zo stevig is (kan ook aan mij liggen)

florisje

Legacy Member
Ik heb hem ook, zit degelijk en geluid is oké maar mic was vrij snel kapot dus ik denk dat je beter een sennheiser koopt en iets meer betaalt.

TiZon

Legacy Member
kheb ne sennheiser PC150 en geloof mlij, dat ding heeft al wat meegemaakt, overleeft het nog...

bernardo

Legacy Member
Ik heb logitech van 25 euro en werkt al 1.5 jaar en nog niks problemen gehad.

sluysen

Legacy Member
florisje zei:
Ik heb hem ook, zit degelijk en geluid is oké maar mic was vrij snel kapot dus ik denk dat je beter een sennheiser koopt en iets meer betaalt.

welkeen?
mja, mic is nu niet zo belangrijk, tis vooral voor de stevigheid, want denk dat die logitech 350 tegen minder kan dan die precision gamers headset (of wat het ook is :p)

sluysen

Legacy Member
wa is het verschil tussen:
logitech premium stereo headset (goedkoopste van de 3)
logitech 250 usb headset (tussen de twee)
logitech premium Stereo Headset 350 Usb (duurste van de 3)

desert storm

Legacy Member
de 2 laatste werken op USB, terwijl de andere gewoon in je audio-out en mic-in audiopoorten moet.

en het prijsverschil tussen de laatste is gewoon omdat de 350 een beter model is dan de 250 zeker...

a242050

Legacy Member
Ik heb een sennheiser PC150 en mic heeft het onlangs begeven en ik denk dat dat komt omdat ik soms op dat draadje bijt. Maar ja het is mijn eigen schuld! Voor de rest is die wel super: zit goed, goede kwaliteit (geluid+micro).

desert storm

Legacy Member
a242050 zei:
Ik heb een sennheiser PC150 en mic heeft het onlangs begeven en ik denk dat dat komt omdat ik soms op dat draadje bijt. Maar ja het is mijn eigen schuld! Voor de rest is die wel super: zit goed, goede kwaliteit (geluid+micro).

wtf? :D

Hoder

Legacy Member
Ja maar ze hebben ook headsets. Wel tamelijk dure, maar wel kwaliteit.

(Naar wat ik toch heb gehoord.)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan