Archief - Goedkope/kwalitatieve in-ear oortjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Maikie61

Legacy Member
Hallo,

Na 2 jaar mijn iPod oortjes te hebben gehad, moest natuurlijk de tijd komen dat ze het zouden begeven. En natuurlijk aangezien ik dit topic maak, is die tijd nu gekomen.

Ik ben niet zo bekent in de oortjes-industrie, en zou daarvoor graag jullie mening hebben over welke ik zou moeten nemen.
Ik zou graag heldere klank hebben om muziek te kunnen luisteren (zowat alle soorten muziek, exclusief dubstep), maar zou ook graag bij het gamen de voetstappen goed kunnen horen. Ik hoop maar dat dit mogelijk is in mijn budget!


Aangezien het 'in-ear' oortjes zijn, zou ik niet meer willen uitgeven dan €70.

Nu heb ik mijn oog al laten vallen op deze paar oortjes:

Op tweakers maar €30, maar dat lijkt me weinig voor kwaliteit. Iemand al enige ervaring?

Sennheiser Worldwide - CX 280

ALF 2.0

Legacy Member

Maikie61

Legacy Member
De beoordelingen ervan zien er inderdaad goed uit. Maar ze zeggen wel allemaal dat de kabelisolatie slecht is. En dat wanneer je er tegen aan botst, het even kan kraken.
Iemand die hier last van heeft, als je de oortjes hebt?

Ziet me er anders mooie oortjes voor de prijs uit.

Rubisti-Ftw

Legacy Member
Ik gebruik al 2,5 jaar de Sennheiser CX 300-II, echt enorm goed geluid en goede bass. Al vaak uit mn oor gertrokken door mn hond maar ze houden gewoon stand na meer dan 2 jaar! Had ze gekocht tegen 40€, denk dat je ze nu aan 30€ vind.

Michster

Legacy Member
Reapo zei:
Die Sennheiser heb ik nog nooit persoonlijk gehoord. Voor jouw budget zou ik iets hoger mikken. De Klipsch S4 wordt vaak als één van de beste in zijn prijscategorie genoemd. Ze zijn al een paar jaar op de markt, maar ze zijn nog steeds populair. Bij Pixmania kun je ze vinden voor de super scherpe prijs van €44,90 (excl. verzendkosten).

KLIPSCH IN-EAR HOOFDTELEFOON IMAGE S4 ZWART test prijsvergelijking prijs vegelijken KLIPSCH IN-EAR HOOFDTELEFOON IMAGE S4 ZWART - België

Wat he said. Schitterend geluid voor het geld. Als je echter liever per se zo weinig mogelijk geld wilt besteden zijn die CX-280 voor 30 euro ook zeker aan te raden(, maar ze zijn LANG niet zo goed als die Klipsch oortjes)

Nog een paar dat je kan overwegen zijn deze van Koss. Ietsje duurder dan de CX280, maar ook ietsje beter geluid imo + er zit zo een klein sliderke op om uw volume gemakkelijk te veranderen. Enigste probleem is dat ge die niet zo in belgische winkels vindt, maar zeker op amazon.co.uk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan