Archief - Goede laptop voor 500 euro?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

peter

Legacy Member
Ik heb deze gevonden wat vinden jullie van het merk en de specificaties?
acer
beeldscherm is belangrijk maar kan het niet beoordelen op de site
usb3 poortjes is groot plus punt, kan niet zien of deze dat heeft
Is de processor van deze niet achterhaald?
Grafisch zal het niet veel voorstellen denk ik, bij welke toepassingen ga ik daar nadeel bij hebben?
dank u

phate_13

Legacy Member
Doeleinden van de laptop?
(En op het eerste zicht : Geen interessante specs.)

phate_13

Legacy Member
Persoonlijk zou ik kijken naar iets deftigs dan, de specificaties maken praktisch niet uit. Elke hedendaagse pc (op de goedkope netbooks na) is meer dan voldoende voor standaard gebruik.

Ik zou dan ook kijken naar de Dell Vostro 3550 of iets gelijkaardigs.

peter

Legacy Member
Die dell is een duurder en heb zelf een dell waar ik niet echt tevreden mee ben
veel problemen gehad, zijn nu wel opgelost maar na heel veel telefoongesprekken, afspraken en geld. Bovendien vind ik die prijzen zeer wisselvallig, met die kortingscodes en andere acties die je misloopt als je niet oplet. Hij is echt duurder dan die acer wat ik doorgestuurd heb (507euro) en buiten de processor zijn de specificaties duidelijk minder

phate_13

Legacy Member
Dit is dan ook een business-model. Met een deftig mat scherm en een snellere harde schijf.

Zoals ik reeds zeg : De specificaties maken praktisch niet uit. Kijk naar de kwaliteit.

mythe

Legacy Member
@Phate_13: Vostro is ook niet de beste reeks ze. Latitude is een goede reeks.
Dan ben je beter is te kijken naar Lenovo, HP Probook, ...

peter

Legacy Member
nu ja ik ben zoals ik reeds gezegd heb niet zo te spreken van dell

phate_13

Legacy Member
Ik zeg ook niet dat het de beste reeks is. Maar gij maar een snellere harde schijf en een mat scherm boven een iets snellere CPU of whatever.

En latitude is natuurlijk te duur, je moet ook naar de prijs kijken. Maar je hebt gelijk dat je zeker ook naar Lenovo en HP Probook ed. moet kijken.

Anyway, hier op kot heeft iemand een vostro en is hier zeer content van. Ik zou zeker voor basisdoeleinden een business laptop aanraden over een consumenten laptop, aangezien nogmaals de specs niet echt uitmaken. En dat iets zoals een snellere hdd meer zal uitmaken.

Skidz

Legacy Member
De honderd euro cashback krijg je niet volledig terug.
Ik dacht dat je eerst (nog!) iets extra moest kopen van lenovo om de cashback terug te krijgen.

Sonina

Legacy Member
Skidz zei:
De honderd euro cashback krijg je niet volledig terug.
Ik dacht dat je eerst (nog!) iets extra moest kopen van lenovo om de cashback terug te krijgen.

Ontvang 100 euro retour na aanschaf

Koop een Lenovo ThinkPad Edge E520 NZ3B5MB Azerty tussen 1 januari en 31 maart en upgrade uw garantie naar 2 jaar Next Business Day On Site en ontvang 100 euro cashback. Beide producten dient u tegelijkertijd te bestellen zodat ze beide op dezelfde factuur staan. Registreer de laptop binnen 30 dagen op de website van Lenovo [Externe pagina] en ontvang na 45 dagen het bedrag rechtstreeks van de fabrikant retour op uw bankrekening.


Maar, die garantie zit er gratis bij :

Nu met GRATIS

LENOVO 2 Jaar Onsite Garantie Next Business Day (78Y9363) Lenovo 2 jaar t.w.v. € 69,95



Dus lijkt me dat die inderdaad 599 is, met 2 jaar onsite next business day garantie.

Skidz

Legacy Member
De toshiba met I3 370m en HD 5470 is compleet nutteloos.
De OP is niets met de HD 5470, niemand is niets met de HD 5470 sinds de prestaties zelfs slechter zijn dan intel HD 3000.
imo zou ik voor de Toshiba met i5 gaan. dan zal de OP qua prestaties niets tekort komen denk ik. Alleen zullen de bouwkwaliteit en scherm/geluid misschien tegenvallen.

peter

Legacy Member
phate_13 zei:
Dit is dan ook een business-model. Met een deftig mat scherm en een snellere harde schijf.

Zoals ik reeds zeg : De specificaties maken praktisch niet uit. Kijk naar de kwaliteit.

Ik heb elders gelezen dan een glanzend oppervlak een beter contrast lijkt te hebben.

phate_13

Legacy Member
Dat verschil is iets of wat aanwezig ja. Maar geef mij alleszins altijd maar een scherm dat geen last heeft van weerkaatsingen. Dat is echt vervelend om continue je scherm te moeten verdraaien ed. om iets fatsoenlijk te kunnen zien als er eens iets te veel licht is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan