eXtreme
Legacy Member
Yow,
ik vind het vandaag de dag godverdedoemme (excuseer) zeer moeilijk om ne GSM te vinden die er goed uitziet, voldoende feautures heeft, die geen 300eur kost, en die niet iemand in je buurt al heeft...
Dus ik smeek jullie assjjjeeebliieeeffff zeg mij wat ik moet kopen! Zolang het maar onder de 235eur blijft!
Misschien de Nokia 6170 of 7270? 'k Weet 't echt nie
hjelp!
grtz
ik vind het vandaag de dag godverdedoemme (excuseer) zeer moeilijk om ne GSM te vinden die er goed uitziet, voldoende feautures heeft, die geen 300eur kost, en die niet iemand in je buurt al heeft...
Dus ik smeek jullie assjjjeeebliieeeffff zeg mij wat ik moet kopen! Zolang het maar onder de 235eur blijft!
Misschien de Nokia 6170 of 7270? 'k Weet 't echt nie
hjelp!
grtz


