white_shark
Legacy Member
Ik zou graag een audigy 2 aanschaffen,maar ik vraag me af of het wel degelijk een opmerkelijk geluidkskwaliteit zal opleveren(zonder koptelefoon)
Ik heb 2 boxen en een subwoofer van logitech(waar ik zeer tevreden van ben) en dus geen 5.1 systeem,is het dan nog de moeite waard om een audigy 2 aan te schaffen?!
Ik heb 2 boxen en een subwoofer van logitech(waar ik zeer tevreden van ben) en dus geen 5.1 systeem,is het dan nog de moeite waard om een audigy 2 aan te schaffen?!
.Heb ook deze kaart met een 5.1 surround van creative.