Archief - Gaming pc vibox zeta-rs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Theweeeeeeee

Legacy Member
Hallo allemaal. Ik ga voor de eerste keer een gaming pc kopen. Ik ben een echte leek in dit soort dingen. Dus wou ik wat advies vragen van de kenners hier. Ik ben deze complete "set" tegen gekomen. VIBOX ZETA-RS AMD QUAD CORE ATI HD6770 8GB GAMING PC COMPUTER + WITH 24" MONITOR | eBay
Maar nu wil ik weten of deze computer sterk genoeg is om battlefield 3 constant aan een minimun van 30 fps te draaien? Zo niet wat raden jullie me aan?
Alvast bedankt!
Mvg

Vic 40+

Legacy Member
Zal een beetje van je settings afhangen.Kijk de volgende threads eens door,
Google

Wat is je max. budget?

Theweeeeeeee

Legacy Member
Liever niet hoger dan 500 euro voor alleen de computer zelf. Dus zonder scherm enz.
Dus dit leek mij wel goed. En ik zou gewoon alles op low zetten. Ben gewend van op de ps3 te spelen dus dit zal wel geen probleem zijn.
Mvg

Vic 40+

Legacy Member
Met dat soort eisen zou het prima moeten kunnen,ook op betere/zwaardere settings dan low.

FlameDB

Legacy Member
Ok de playstation draait aan 30 fps, maar als ik aan 30 fps op mijn pc speelt word ik zot, zo schokken, maar goed dat zal persoonlijk zijn.

Dus ben je zeker dat 30 fps genoeg is? Misschien wat doorsparen en iets meer uitgeven aan een gamepc voor BF3 deftig te draaien

phate_13

Legacy Member
Ik zou persoonlijk toch iets meer opleggen. Goedkope voeding van betwijfelbare kwaliteit. Goedkoop moederbord dat een paar interessante dingen, zoals USB 3.0 mist. Processor is op zich ook niet zo interessant voor games.

Voor weinig meer geld heb je een veel beter systeem: Game pc Best Buy Guide | 4tech
Veel interessantere processor, dubbel zo snelle grafische kaart, betrouwbare voeding, uitgebreider/toekomstgerichter moederbord, ...

Theweeeeeeee

Legacy Member
Mag ik even vragen waarom deze processor niet goed is voor te gamen?
Heeft toch 4ghz wat toch zeer snel is dacht ik? En hoe zie je dan dat het een goede processor is?
Mvg

SpeedFreak.be

Legacy Member
Houd er rekening mee dat het aantal Ghz van een Cpu, maar de helft van het verhaal is. ;)

Theweeeeeeee

Legacy Member
Pfoe wie had gedacht dat er zoveel bij te kijken kwam :s
Is er misschien iemand die zo vriendelijk wil zijn even een samenvattingske te maken??
Snap er de nonsen botte van :s
Weet al dat er transitors ofzo in een cpu zitten en dat overclocking je cpu harder laat werken ofzo. Dan is er ook "cache" wat je cpu sneller maakt. En een fenomeen pipelineing. Allemaal chinees voor den deze hier :s

phate_13

Legacy Member
Je moet toch ook de werking van een processor niet onderzoeken voordat je dit kunt kopen, je moet weten hoe ze presteren, en dat vind je terug in benchmarks. Als je hier naar de juiste(!) resultaten kijkt, dat is ook al voldoende.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan