Archief - Gaming PC advies, is deze goed genoeg?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RobinVdB

Legacy Member
Desktops op maat - PC computer :: Tones.be
Ik ga de ACA (Assasins creed Ace) nemen. Als processor neem ik wel: INTEL Core I5 2500 32NM 4 Cores 4 Threads 3.3GHZ ~ 3.7GHZ 6MB LGA 1155 Boxed

Ik wil met deze Skyrim (Grapichs op ultra ofzo eis ik helemaal niet, gewoon mid ofzo.) zonder lagg en de Assassins creed op high-Ultra. Iemand enig idee of dit goed genoeg is?

kevinbog

Legacy Member
Deze zal dat wel kunnen draaien. Waarom 2500 als 2500K goedkoper is? (Ik begrijp die prijszetting niet helemaal...)

Maar ik zou toch een custom systeem samenstellen met dat als basis. Het voornaamste dat ik zou veranderen is de graka GTX 560 --> AMD radeon 6870
Wat nog kan is een ssd als bootschijf (crucial M4, Samsung 830, Intel 320,...).

mdgf

Legacy Member
Voor 1040€ ziet mij er dat toch gene vette uit ze. Dat komt vnl door die belachelijke 70€ die ze erbijlappen voor assemblage.

Een 560 is inderdaad een allesbehalve interessante kaart.

RobinVdB

Legacy Member
Je moet is op configureren klikken en zien welke andere je kan kiezen, en zou je me dan ook willen zeggen welke. En ik wil echt bij Tones.be omdat ik daar nog korting heb van vorige pc. =)

mdgf

Legacy Member
Losse onderdelen bij tones dan en zelf assembleren.

Build a la 2500k (tenzij je echt de optie tot overklokken permanent wilt afsluiten wat ik ten zeerste zou afraden), 6870 (of wachten op 78xx), mobo en psu hangt af crossfire of niet.

Mr.Hankey

Legacy Member
I agree...
Losse onderdelen zal goedkoper en toch beter zijn.

RobinVdB

Legacy Member
Ik kan niet assembleren, en wil er niet mee knoeien. Ken veel af van software etc. maar van hardware kan ik echt niets. =C

mdgf

Legacy Member

kevinbog

Legacy Member
Als je die 70 euro betaalt, dan kan je bij Tones wel de hele PC binnendoen, als je hem zelf assembleert moet je hem voor RMA ook zelf weer disassembleren (en weten aan welk onderdeel het ligt uiteraard).

Maar het is inderdaad een afweging die TS zelf moet maken.

phate_13

Legacy Member
Bij Alternate, Power4pc, ... is het maar 25-30 euro...

En inderdaad, bij Tones moet je je hele pc binnendoen, dat kan ook als nadeel beschouwd worden. Als het "gewoon" je harde schijf is die kapot is, naast je ssd, dan ben je plots je hele pc kwijt terwijl deze eigenlijk wel nog functioneel is...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan