Archief - Gaming PC 600-800€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Racing_Genk

Legacy Member
Hey

Ik wil dus graag een gaming pc kopen, liefst ergens rond de 700€ zonder besturingssysteem, scherm etc

Deze 3 pc's zijn een optie:

Power4Pc - OEM Power4Pc Core Gaming PC (P4PCGPC12) 679€

Power4Pc - OEM Power4Pc Advanced Gaming PC (P4PAGPC12) 722€

Power4Pc - OEM Power4Pc Core Pro Gaming PC (P4PCPGPC12) 749€

Nu vraag ik mij vooral af of dit goede prijzen zijn, of kan ik gelijkaardige pc's voor een pak minder krijgen als ik de delen afzonderlijk bestel zoals bij azerty etc. :)

Ahja, zijn er ook grote verschillen tussen deze 3 pc's? En als deze een pak duurder zijn dan op andere sites dan zou ik ook graag wat alternatieven willen krijgen :p

Alvast bedankt

computervent

Legacy Member
Hey,

Ik zou zeggen maak ook eens een config van bij azerty zodat we eens kunnen vergelijken.
Vergeet natuurlijk ook niet je garantie want als die terug moet naar holland...

Ik zie bij power4pc dat je een 7970 kan winnen al iemand mee gedaan hier?

Grtz

phate_13

Legacy Member
Wat wil je er mee kunnen? In de aard van : Wil je kunnen overclocken? Wil je later crossfire kunnen steken?

Anyway, sowieso als je dat systeem van 749 of 679 neemt, vragen of ze er een andere voeding in steken. Dat zijn zowat de goedkoopste voedingen op de markt en dat is echt niet aan te raden, redelijk ongezond voor je systeem op lange termijn.

Qua verhouding CPU/GPU/Kwalitative onderdelen verhouding. Zit je met het systeem van 722 euro wel zeer goed.

Racing_Genk

Legacy Member
Ik wil gewoon deftig games kunnen spelen en later upgraden ja. Overclocken moet niet.

En dat systeem van 722€, is dat in andere winkels ongeveer dezelfde prijs? Zoja, dan ga ik voor die pc gaan denk ik:)

phate_13

Legacy Member
Dan moet je eens gaan vergelijken he. ;) Maar normaal wel ja.

Overigens : Het is niet persé nodig, maar met de terug stijgende prijzen van geheugen, is het ook wel de moeite om dadelijk 8GB te nemen ipv 4GB. Als je in de toekomst moet gaan upgraden kom je wellicht duurder uit dan het nu al aan te schaffen.

Racing_Genk

Legacy Member
Ah bedankt voor de tip :). Ik ken niets van de prijsschommelingen en dergelijke maar die 4gb extra kost niet veel meer dus daar zal ik zeker rekening mee houden

computervent

Legacy Member
phate_13 zei:
Dan moet je eens gaan vergelijken he. ;) Maar normaal wel ja.

Overigens : Het is niet persé nodig, maar met de terug stijgende prijzen van geheugen, is het ook wel de moeite om dadelijk 8GB te nemen ipv 4GB. Als je in de toekomst moet gaan upgraden kom je wellicht duurder uit dan het nu al aan te schaffen.

is wel een goede tip denk ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan