Archief - Gaming laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

W!mpix

Legacy Member
Hallo, ik heb besloten om een laptop aan te schaffen ivm met mijn studies te Leuven. maar omdat ik ook wel een gamer ben, had ik toch iets krachtigs gewild. Nu had ik deze laptop zien staan:

http://nl.packardbell.be/products/l...synote-v7800/productsheet-PB51C00190-621.html

Mijn vraag is: is die laptop geschikt om games als Battlefield 2 en oblivion op een acceptabele kwaliteit te spelen? (heb al een paar reviews gelezen van de X1600, maar die spreken elkaar nogal tegen, en meestal gaat het over de 512 MB versie)

En kan ik deze laptop dan linken aan mijn pc-scherm om dan met een hogere resolutie te spelen?

ZyphO

Legacy Member
voor BF2 en Oblivion zou je toch iets sterkers moeten nemen denk ik...

wat is je maximum budget ?

W!mpix

Legacy Member
Err, 1600 euro zoiets. maar het moet niet op max kwaliteit staan hoor.

EDIT: Oei, mss kan deze thread beter in "aankoopadvies" staan :S

FEW

Legacy Member
dit zal toch een van de betere gaming laptops op de markt zijn hoor :)
tenzij ge al een met een geforce 7*** in wil. ma dan vliegt uw budget wel omhoog

Yank

Legacy Member
Deze laptop lijkt me interessanter: zelfde cpu, meer ram, gelijkaardige grafische kaart, grotere hd en goedkoper.

W!mpix

Legacy Member
@Lian-Li en Yankee: Jah, idd^^ Bedankt! het geheugen van die kaarten is toch niet hypermemory ofzo eh? En kun je daar dan redelijk BF2 mee spelen?

Yank

Legacy Member
Is geen Turbo-Cache (TurboCache is van nVidia, HyperMemory van ATI) en BF2 gaat zeker meer dan redelijk.

Davion

Legacy Member
Met een X1600 of Go7600 gaat BF2 zeker, maar kzou ook die Acer pakken, PB is dikken brol.
Moved naar Aankoopadvies.

W!mpix

Legacy Member
yey, ok, dan is mijn vraag beantwoord! Bedankt aan iedereen, kgaan dien laptop eind volgende week bestellen zie :D

koendg

Legacy Member
Bij dell hebben ze inderdaad interessante gaming-laptops voor elk budget :)

W!mpix

Legacy Member
Mja, maar op de 1 of andere manier kom ik met Dell altijd veel meer uit dan in het begin de bedoeling was...

desert storm

Legacy Member
ZyphO zei:
voor BF2 en Oblivion zou je toch iets sterkers moeten nemen denk ik...

wat is je maximum budget ?

wat is dat nu voor zever? ik kan zelfs met m'n ATI MR 9700SE (eigenlijk een 9500 dus) zelfs BF2 spelen... ok, het duurt even om het te laden, maar ik kan het toch spelen.

Davion

Legacy Member
W!mpix zei:
Mja, maar op de 1 of andere manier kom ik met Dell altijd veel meer uit dan in het begin de bedoeling was...
Je moet de garantie op 1 jaar ipv 3 jaar zetten :)

W!mpix

Legacy Member
Ahja...kijk nu! Mja, dan komt die mss toch in aanmerking, na heel veel gesmeek en vakantiewerk...

GhO$T

Legacy Member
Hou er wel rekening mee dat je bij dell 17" moet nemen hé (als je deftige 3d kaart wil), is direct een pak minder portable dan die 15" die je overweegt.

(en dus packard bell is dus inderdaad af te raden, die x1600 schijnt ondermaats te presteren in dat model, waarschijnlijk is hij enorm teruggeclocked om de boel niet te heet te laten worden ofzo. De richtprijs op de site klopt wel van geen kanten, had die zien staan voor 1300€ in de mediamarkt dacht ik, en das al een maand of 2 geleden)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan