Archief - game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Twinturbo

Legacy Member
Belachelijk hoge prijs voor i5 2500 + AMD 6770 systeem.

Onboard gigabit LAN0 is de ethernet poort op het moederbord.

Wat is je budget?
Wil je later overklokken?
Wil je een 2de grafische kaart later bijsteken in SLi/Crossfire?
Moet er windows 7 bijzitten?
Kan je de pc zelf ineenzetten of wil je dit laten doen voor een meerprijs?

PapaVelle

Legacy Member
Idd een zeer hoge prijs. Er zijn hier veel mensen die een beter systeem in mekaar flansen voor minder geld. De vragen van Twinturbo zijn idd relevant. Wat voor soort games ben je trouwens van plan om te spelen?

kick4yerbutt

Legacy Member
wow, ben gewent van snel antwoord te krijgen, dit keer zeer snel dus xD
Ik wil ongev rond de 1000 euro uitgeven, op 100 meer of minder kijk ik niet.
De games die ik wil spelen?
bf3 mw3 skyrim, al de nieuwe games die onlangs zijn uitgekomen zou ik er graag kunnen op draaien.
Ik heb nu windows 7 64 bits homepremium, dus wil nu wel proffesional of hoger hebben, eens kijken als dat zo veel verschil is ;p
2 grafishe kaarten ? wow , ik wist niet eens dat dat kon rofl, dus ja misschien wel, maar nog niet voor metteen.
Pc kan ik nog niet zelf in elkaar flanzen (ben 16) dus ga ik idd naar een shop ( weet nog niet goed welke want heb al vele slechte dingen gehoord van media markt en andere pc shops in mijn buurt van testaankoop.)
Overclocken dat is toch je proccesor beter maken zodat je meer ghz hebt ofzo iets zeker Xd ? als ik vind dat m'n pc het te traag doet bij sommige games wil ik dat idd wel doen

Grtz kick

kick4yerbutt

Legacy Member
Wow, idd veel beter qua kwaliteit/prijs.
Alleen wat ver voor men pa om ernaar te rijden, dus hopelijk gat hij ermee akkoord dat het verzonden word XD

Twinturbo

Legacy Member
kick4yerbutt zei:
Wow, idd veel beter qua kwaliteit/prijs.
Alleen wat ver voor men pa om ernaar te rijden, dus hopelijk gat hij ermee akkoord dat het verzonden word XD

Kost maar 10 euro meer voor te verzenden, kan er nog wel af zeker :)

kick4yerbutt

Legacy Member
idd,m'n pa moet ok nog willen overschrijven hé,meestal geloofd hij niet in die online sites die dingen verkopen ...
Desnoods vraag ik wel aan m'n ma als zij wilt rijden rofl.
hopen op het beste (-a-) :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan