Witte8
Legacy Member
hebben jullie nog opmerkingen voor deze config?
Over mobo en ram ben ik niet helemaal zeker ivm overclocken.
Wat vinden jullie van het scherm?
GPU zou ik eventueel de msi twin frozr OC nog overwegen.
Er staat geen case bij daar er nog een oude case, nl thermaltake shark is die misschien behouden blijft. Is er genoeg plaats in die case voor de gpu?
Indien nieuwe case zou het een nzxt h2 of fractal design r3 zijn.
ALTERNATE
Alvast bedankt voor jullie zoveelste input.
Groeten,
Over mobo en ram ben ik niet helemaal zeker ivm overclocken.
Wat vinden jullie van het scherm?
GPU zou ik eventueel de msi twin frozr OC nog overwegen.
Er staat geen case bij daar er nog een oude case, nl thermaltake shark is die misschien behouden blijft. Is er genoeg plaats in die case voor de gpu?
Indien nieuwe case zou het een nzxt h2 of fractal design r3 zijn.
ALTERNATE
Alvast bedankt voor jullie zoveelste input.
Groeten,

).