Archief - GAME pc setup - Help graag!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

remongske

Legacy Member
Hallo

Ik ben momenteel bezig met een setup te kiezen voor een nieuwe desktop.

Zou natuurlijk graag alle laatste games kunnen draaien.

Dit zou het worden, graag jullie meningen! Azerty

En weet iemand of al die onderdelen samen zullen passen?
Vb de cpu koeler niet in de weg voor de RAM, en past alles in die case?

Of eventueel iemand weet van goedkopere onderdelen, evengoed natuurlijk..
+ is 650W genoeg voor dat alles? + eventueel later 2e vid card :)

Alvast bedankt!

alilsneaky

Legacy Member
Ziet er goed uit.
'gaming keyboards' zijn dieverij trouwens:p zoek u een goed mechanisch keyboard, dat typt en speelt fijner en gaat 20 jaar mee.

Heb zelf jaren geleden een g15 gekocht en is maar rommel die goedkoop aanvoelt.

remongske

Legacy Member
alilsneaky zei:
Ziet er goed uit.
'gaming keyboards' zijn dieverij trouwens:p zoek u een goed mechanisch keyboard, dat typt en speelt fijner en gaat 20 jaar mee.

Heb zelf jaren geleden een g15 gekocht en is maar rommel die goedkoop aanvoelt.

Ja ktwijfel nog ivm het keyboard, kzal even de link aanpassen zonder keyboard :D

En weetje soms iets over iets van de andere onderdelen?

mdgf

Legacy Member
Neem geheugen zonder heatsinks (het goedkoopste geheugen van kingston of corsair).

De rest is goed.

remongske

Legacy Member
mdgf zei:
Neem geheugen zonder heatsinks (het goedkoopste geheugen van kingston of corsair).

De rest is goed.

Ik heb me weten te vertellen dat de snelheid van het geheugen toch zou belangrijk zijn, vooral samen met m'n andere onderdelen...

Iemand anders zegt dan weer dat het verschil niet te merken zal zijn.

Of zeg jij dat omdat die CPU koeler in de weg zal staan? :)

En kneem aan dat dit wel hedendaagse games (mw3, bf3, skyrim etc) goed aankan? :D

alvast bedankt!

Psy

Legacy Member
idd, spreek uit ervaring (zit zelf met vengeance ram) dat dat niet goed samenwerkt met de Mugen 2 : p
heb de fan hier aan de andere kant moeten plaatsen, was quasi onmogelijk anders.

remongske

Legacy Member
Psy zei:
idd, spreek uit ervaring (zit zelf met vengeance ram) dat dat niet goed samenwerkt met de Mugen 2 : p
heb de fan hier aan de andere kant moeten plaatsen, was quasi onmogelijk anders.

Ok zal ander RAM bestellen ^^
thanks

phate_13

Legacy Member
Moederbord kan ook nog iets goedkopers/uitgebreider : ASRock Z68 Extreme 3 Gen3.
Het enige wat mogelijks relevant is dat je verliest is het 3de pci-e (4x) slot.

remongske

Legacy Member
phate_13 zei:
Moederbord kan ook nog iets goedkopers/uitgebreider : ASRock Z68 Extreme 3 Gen3.
Het enige wat mogelijks relevant is dat je verliest is het 3de pci-e (4x) slot.

Moederbord reeds besteld :)
Wat zit er wel meer op die Z68 extreme 3 dan?

phate_13

Legacy Member
Het is een Z68 ipv P67 chipset, dus gebruik van de iGPU op de processor, Quicksync en ssd caching.

winnietoe

Legacy Member
ka

kan ik battlefield 3 draaien op mijn laptop?

dit zijn de specs van mijn pc:

Processor: Pentium(R) Dual-Core CPU T4300 @ 2.10GHz (2 CPUs), ~2.1GHz
Memory: 4096MB RAM
Available OS Memory: 4092MB RAM
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: Using System DPI
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
DWM DPI Scaling: Disabled
DxDiag Version: 6.01.7600.16385 32bit Unicode

Card name: ATI Mobility Radeon HD 4330
Manufacturer: ATI Technologies Inc.
Chip type: ATI display adapter (0x9552)
DAC type: Internal DAC(400MHz)
Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_9552&SUBSYS_04061028&REV_00
Display Memory: 2296 MB
Dedicated Memory: 506 MB
Shared Memory: 1790 MB

Deze gegevens hebbek uit mijn dx diag gehaald.

Psy

Legacy Member
Zou er niet op hopen.
BF3 op een laptop spelen eist sowieso al enorm hoge specs aangezien die mobility (= laptop) videokaarten op zich al maar quasi de helft van een desktop kaart waard zijn, dus als ge niet met een zeer dure laptop van de huidige generatie zit zou ik niet al teveel verwachten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan