Archief - Game monitor bij Alternate bestellen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timotiza

Legacy Member
Ik ga zo goed als mijn hele setup bij alternate bestellen maar nu vroeg ik mij af wat een goed gamescherm was in hun webwinkel. Prijs mag tot 250euro gaan.
Liefst HDMI en Full HD natuurlijk. Dacht al aan die Dell ultrasharp maar die verkopen ze daar volgens mij niet?

Timotiza

Legacy Member
playforfun91 zei:

Die heeft al geen HDMI zie ik?
Gaat er ook geen vermindering in beeld zijn als je met die adapters werkt?

Liefst bestel ik ook mijn scherm bij alternate omdat ik alles daar ga nemen en het makkelijker voor mij is dat daar ook te gaan uithalen.

Dus liefst een scherm dat ook echt goed is en wel bij alternate te bestellen is.
Suggesties?

playforfun91

Legacy Member
Timotiza zei:
Die heeft al geen HDMI zie ik?
Gaat er ook geen vermindering in beeld zijn als je met die adapters werkt?

Liefst bestel ik ook mijn scherm bij alternate omdat ik alles daar ga nemen en het makkelijker voor mij is dat daar ook te gaan uithalen.

Dus liefst een scherm dat ook echt goed is en wel bij alternate te bestellen is.
Suggesties?

Mag ik weten waarom je per sé HDMI wil? DVI = HDMI zonder geluid bij mijn weten (of ben ik mis?). Als het scherm dus geen ingebouwde boxen heeft is HDMI (volgens mij) vrij nutteloos. Komplett levert gewoon aan u deur dusja ... je zal bij Alternate ook wel goede schermen vinden maar Dell blijft in mijn ogen gewoon de beste en ik overweeg dan ook geen alternatieven. Misschien dat iemand anders u kan verder helpen ...

Timotiza

Legacy Member
Ik vind je advies ook echt wel leuk hoor begrijp me niet verkeerd maar ik vind dat computer materiaal opsturen zo beangstigend :)
Ik weet hoe ze bij TNT en UPS en dergelijke omgaan met die pakjes en heb het niet zo op die verzendingen. Daarmee dat ik alternate wou bestellen en alles in zijn geheel wou gaan afhalen. Ik heb gewoon niet veel zin in gedoe met als er iets stuk hier aankomt met iets terug te sturen etz... Al moet ik je advies wel gelijk geven en heb ik al meer gelezen over die ultrasharp schermen en moet ik mijn mening mss toch herzien en er toch voor gaan dan..

somfortiwan

Legacy Member
Timotiza zei:
Ik vind je advies ook echt wel leuk hoor begrijp me niet verkeerd maar ik vind dat computer materiaal opsturen zo beangstigend :)
Ik weet hoe ze bij TNT en UPS en dergelijke omgaan met die pakjes en heb het niet zo op die verzendingen. Daarmee dat ik alternate wou bestellen en alles in zijn geheel wou gaan afhalen. Ik heb gewoon niet veel zin in gedoe met als er iets stuk hier aankomt met iets terug te sturen etz... Al moet ik je advies wel gelijk geven en heb ik al meer gelezen over die ultrasharp schermen en moet ik mijn mening mss toch herzien en er toch voor gaan dan..

Ik heb 6 maand moeten zagen om mijn geld terug te krijgen na een defect in een headset dat maar niet opgelost geraakte, voor de goede service moet ge het dus zeker niet doen bij Alternate. 3 maand voor ze de eerste keer iets lieten horen, toen heb ik een nieuwe gekregen met hetzelfde defect en daarna hebben ze mij 2 maand zitten beloven dat mijn geld teruggestort zou worden en elke keer was er wel een ander excuus... En daar zitten dan nog een paar weken tussen vol mails die ze negeerden ofwel beantwoordden door 3 verschillende mensen die allemaal een ander antwoord hadden...

Timotiza

Legacy Member
Vic 40+ zei:

Thx Vic!

Ik denk dat het dan toch: Iiyama XB2374HDS-B1 zal worden.
Heb er een goed gevoel bij dat deze ook een zeer goed scherm is.
Dikke merci!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan