Archief - G15 logitec keyboard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Areon!

Legacy Member
heeft er hier iemand ervaring bij bij spelen van cod2/uo/cod maakt ni zo uit.Kzou dees wille kope maar zou eerst van jullie wille wete of de prijs van 65-70 het waard is.

Greetz

tynoesj

Legacy Member
ze gaan wel antwoorden als ze een antwoord hebben, op deze manier lok je enkel flame uit!

Samuel04

Legacy Member
Als ge die prijs teveel vind, kopet dan voor PC. Dan zijnde ongeveer 10@ minder kwijt. CoD2 is trouwens zeker zijn geld waard. Beste WW II shooter op de markt! Daarom zouk zeggen koop dit ipv CoD en UO. Beiden zijn ook wel goe, ma waarom die kopen als den 2 veel beter en knapper is. Ksou zeggen, cross naar die winkel en koop da spel jong :) Veel plezier ermee

Samuel04

Legacy Member
A zo, haha. Die addek net nie door eigenlijk. Wa staat da dan in dees forum te doen. Der is een hardware forum voor een reden zene.

R.Winters

Legacy Member
Hardware -> Aankoopadvies perhaps?

Denk niet dat het uitmaakt met welke game je speelt hoor..Is en blijft een goed tobo.

Davion

Legacy Member
Zeker een goed toetsenbord, nog een pak beter zelfs dan de keyboards bij de Logitech MX Serie, dewelke de beste tot nu toe was, het is veel geld, maar dat is het dubbel en dik waard hoor ;)

juxx

Legacy Member
kmerk eigenlijk geen verschil tss tobo's, kben veranderd omdat mn oude bezweken is onder den drank, ma tis maar een hoopke toetsen hé om te gamen ^^

Cuth

Legacy Member
juxx zei:
kmerk eigenlijk geen verschil tss tobo's, kben veranderd omdat mn oude bezweken is onder den drank, ma tis maar een hoopke toetsen hé om te gamen ^^
dacht ik ook

tynoesj

Legacy Member
is waar maar 'k verkies toch liever een lekker typbaar logitech toetsenbord dan zo'n oud waar ge zo hard op moet duwen...

Snakie

Legacy Member
Toch alleen in qwerty beschikbaar atm als ik mij niet vergis en pas tegen de zomer in azerty?

Indien niet zo, gelieve link te posten.

mvg,

[TFT]Poky

Legacy Member
als het gewoon lekker moet typen koop dan gewoon een laptop toetsenbord, kost iet van een 20-30€. Imo is 60 € teveel voor toetsenbord.

torquenstein15

Legacy Member
juxx zei:
kmerk eigenlijk geen verschil tss tobo's, kben veranderd omdat mn oude bezweken is onder den drank, ma tis maar een hoopke toetsen hé om te gamen ^^

Er bestaad een tobo van microsoft da tg drank kan het gaat er niet van kapot. mss is dees iets voor u :)

Snakie

Legacy Member
R.Winters zei:

Zover was ik dus ook al hoor :) maar is het "effectief" leverbaar, daar kwam mijn vraag/uitleg dus op neer.
Want heb hem ook al zien staan op verschillende winkels en heb er dan ook al nen boel gemailed en ze zeiden allemaal dat hij nog niet leverbaar is -> heel groot leverancier probleem.

Allez dit is nu al paar weken geleden ondertss maar toch.
Link alleen ben je dus niet altijd iets eh :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan