Archief - Externe hd+pc-config.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sw4rchy

Legacy Member
yu, 'k heb mij juist een externe hd aangeschaft ( medion 250gb hddrive2go)
en heb juist een probleem ontdekt.:help:
Ik heb een film gemonteerd en willen overzetten naar exhd (4gb:D )
Probleem is dus dat hij maar overzet tot 3.8gb en dus niet meer verder wil overzette. Mijn vraag : kan ik dit nu niet instellen zodat er geen file limit is en ook een vraag wrm zetten ze eer zo'n file limit op???:oink:
heb trouwens nog een config. :

Case: Thermaltake Tsunami (zwart of zilver) met window
Voeding: Tagan TG-580-U15 Easycon 580W
CPU: AMD box Athlon64 4200+ X2 Dual Core socket 939
CPU cooler: Arctic Freezer 64 PRO
VGA: XFX 7900GTX 512 DDR3 TV-out/DVI PCI-express
VGA cooler: Arctic Accelero X1 voor Nvidia 6800/7800/7900GTX series
Mobo: MSI K8N Neo4 FI Nforce4 Ultra socket 939
Chipset cooler: Thermalright HR-05 chipset cooler
HDD: Seagate 300Gb SATAII 3.0GB/S 7200 rpm 16mb
RAM: Gskill 2x1Gb DDR PC3200 CL2-3-2-5(F1-3200PHU2-2GBZX)
DVD-RW: BenQ DW1650 16x Dual Layer DVD-RW bulk zwart
Program: Windows XP NL Home
Assemblage PC +installatie windows
Totaal pc: € 1815,00
Muis: Logitech G7 Laser Cordless Mouse
Tobo: Logitech G15 Gaming Keybord
Monitor: :help:
Headset: Sennheiser PC140 Headset
Speakers: Logitech S-200 Speakers 2.1 17W RWS
Webcam: Logitech Quickcam communicate STX
Totaal randapparatuur: € 294,00
Totaal: € 2109,00

Verandering/ verbeteringen/ aanpassingen?
zoals jullie zien heb ik nog geen goede moniter gevonden ( gaming,19" of meer, graag niet meer dan €500

Op voorhand dank!!!

TekkaBlade

Legacy Member
ofwel een 3800+ nemen en overclocken ofwel een 4400+
maar geen 4200+ :]

anyway, ik zou nog wat geduld uitoefenen en wachten op AM2 of Conroe :)

pussylord

Legacy Member
Je moet je externe schijf formateren in NTFS. Nu staat ze op FAT32 ingesteld en dit kan maar 4 GB aan.

Sw4rchy

Legacy Member
pussylord zei:
Je moet je externe schijf formateren in NTFS. Nu staat ze op FAT32 ingesteld en dit kan maar 4 GB aan.
kk, bedankt pussylord (grappigenaam btw:p )
Iemand anders nog een idee voor me pc config?
en wrm geen AMD4200+?

Sw4rchy

Legacy Member
pussylord zei:
Je moet je externe schijf formateren in NTFS. Nu staat ze op FAT32 ingesteld en dit kan maar 4 GB aan.
Heb geprobeerd te formateren maar gaat weer niet :s
Kan niet formateren omdat er nog iets bezig is die zich op die schijf bevindt...
hoe stoppen? hoe formateren? (compressie? snel?) heb alles wat ik verplaatsen verplaatst naar interne, omdan later alles weer terug te plaatsen.

Davion

Legacy Member
- Neem een X2 3800+ of 4400+
- Neem een 7900GT, pak goedkoper, amper trager.

Sw4rchy

Legacy Member
Davion zei:
- Neem een X2 3800+ of 4400+
- Neem een 7900GT, pak goedkoper, amper trager.
Goed en wel, neem de 3800+ en 7900gt maar is hij dan nog compatibel met de Arctic Accelero X1 voor Nvidia?
BTW: het is pas voor de zomervakantie dus als ik beter zou moete w8 zeg het me.

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
wachten zou ik dan doen ..

Tegen dan is de Conroe er ongeveer, en die zal een PAK sneller zijn aan zeer voordelige prijzen (naar 't schijnt, heb nog geen prijzen gezien of opgezocht)

TekkaBlade

Legacy Member
SF|.MoRPHeuS zei:
wachten zou ik dan doen ..

Tegen dan is de Conroe er ongeveer, en die zal een PAK sneller zijn aan zeer voordelige prijzen (naar 't schijnt, heb nog geen prijzen gezien of opgezocht)

kzou ook wachten
aan de prijzen te zien ( geen idee tot hoever die betrouwbaar zijn ) lijken ze "goedkoop"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan