Archief - Een fatsoenlijke gsm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rage

Legacy Member
Hallo,

Ik zoek een nieuwe gsm. (degene die ik nu heb is helemaal stuk: Enkel de luidspreker werkt, schermke is stuk dus ik zie maar 5% van mijn scherm, de toetsen reageren niet meer, etc..)

Ik heb altijd ongeluk wat betreft gsm's. Ik laat ze vallen, als ik een vriendschappelijk gevechtje doe met iemand komt er een schoentup op mijn gsm schermke waardoor ik geen berichten meer kan lezen/sturen enzovoorts.

Ik heb zo een gsm de hele tijd in mijn zak zitten en na 2 weken zit dat ding vol met krassen.

Ik zoek een degelijke gsm, liefst met een metalen omhulsel, de plastieken prullen van €300 van tegenwoordig zijn ontworpen om net 2 dagen mee te gaan.

Kent iemand een gsm dat tegen een stootje kan?

Ik moet geen MMS/foto/java/bluethooth/weetikveelwatzeallemaaluitvinden

Het enige wat ik nodig heb is:
Adresboek/Berichten/Bellen/alarmklok/Goede batterij

Bedankt voor de hulp!

//EDIT//

liefst ook zo goedkoop mogelijk, een Nokia 3310 opgebouwd uit Titanium zou perfect zijn :)

Peeceefobie

Legacy Member
Nokia 5500 sport :unsure: (ik ken wel de prijs niet, moet nog uitkomen)

Rage

Legacy Member
tzijn toch dure machientjes precies.
toch bedankt. Ik zal zien wat ik overhou van mijn vakantiewerk :)

[TFT]Poky

Legacy Member
ik zou eerder dan zien naar wat oudere modellen, als het toch maar is om te sms'en en te bellen.

nokia 3100 ofzo ziet er vrij stevig uit en is vrij goedkoop

Rage

Legacy Member
schoon machientje die 6021! Is toch aan de dure kant :)

Tziet ernaar uit dat ik toch moet gaan wachten op men eerste loonfiche :)

RaPmAn

Legacy Member
Ik heb me die 6021 deze week aangeschaft en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben.

Echt een aanrader als ge een goede basic gsm zoekt met een zakelijk design.

koen v

Legacy Member
maar in principe zoekt hij een goedkoop model...voor zo'n €50-€60 moet je toch wel iets nieuw en degelijk kunnen vinden (welliswaar dan geen onnodige extra's zoals MMS, Bluetoot, enz...).

ik zoek zelf een sterke gsm, enkel bellen, sms'sen en een goede batterij (lithium) zijn vereisten.
iemand ideeën ?

grtz

simpele duif

Legacy Member
zorg dragen voor je gsm kan misschien ook helpen. aan de mijne die ik al 4 maanden heb zit nog geen enkele kras (behalve 2 op de zijkant door een debiele vriend die hem liet vallen, je bent dan eens zo voorzichtig en dan gebeurt zoiets...)

Rage

Legacy Member
simpele duif zei:
zorg dragen voor je gsm kan misschien ook helpen. aan de mijne die ik al 4 maanden heb zit nog geen enkele kras (behalve 2 op de zijkant door een debiele vriend die hem liet vallen, je bent dan eens zo voorzichtig en dan gebeurt zoiets...)

Mja accidenten gebeuren he :)

Ik maak veel accidenten,dus ik moet een gsm hebben die bij mij past :)

bedankt voor de antwoorden iedereen!

[ JO ]

Legacy Member
Hallo
Mn zus heeft de 1101, maar die gebruikt ze niet meer.
Ze heeft al andere gsm gekocht.
Je kan hem van haar 2dehands kopen als je wilt?
Hij is nog in nieuwstaat, geen krasjes ed
Prijs o.t.k.
Laat me iets weten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan