Archief - Earbuds voor gamen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ryz1989

Legacy Member
Ik zoek een goeie earbud om spelletjes mee te spelen maar mag ook voor muziek. Ik ken al enkele merk maar de reviews zijn zo verschillend dat ik niet weet welke precies de beste is. Prijs maak niet echt veel uit gwn dat die earbuds duurzaam meegaan en goeie kwaliteit geluid geven.

Up

Ryz1989

Legacy Member
nee geen headphone niets wat rond je oor zit of op je oor. Ik draag een bril dus wnr ik zoiets draag krijg ik na 30 min koppijn wat zeer spijtig is :S budget zou iets rond 100-200 € zijn

mdgf

Legacy Member
Ook geen open en zeer licht drukkende headphone? Ik draag zelf een bril, maar mijn Sennheiser HD555 kan ik gerust 24/24 aanhouden zonder ooit zelfs maar te merken dat ik die op heb.
Kheb ook een veel meer spannende AKG K81DJ en daar heb ik wel last met men bril, maar het zou me enorm verbazen mocht je met een goede open headphone last hebben.

Ryz1989

Legacy Member
ja maar bij open headphone is de probleem dat je geluid nog hoor van buiten af wat ik irritant vind

mdgf

Legacy Member
Earbuds isoleren ook niks hé, bedoel je misschien IEM's (in-ear)?

Nu voor earbuds is er niet veel keuze qua deftig spul, yuin (pk-reeks) en sennheiser (mx-reeks) hebben er een paar, maar veel meer ga je wss niet vinden, daar is gewoon geen markt voor.

Misschien een yuin pk2 dan? Das betaalbaar en staat bekend als goed voor zijn prijs, zelfs in vgl met IEM's. De pk1 kan ook, maar ik weet niet zeker of die ook zijn geld waard is en die heeft een hoge impedantie (150ohm).

Feignasse

Legacy Member
Ik vind IEMs perfect om muziek te luisteren onderweg (owv de goede isolatie), maar om te gamen verkies ik persoonlijk toch een deftige koptelefoon. Die laatste is toch minder belastend voor je oren, wat me bvb zeker in FPS-spellen een plus lijkt. Ik draag trouwens ook een bril, maar een degelijke hoofdtelefoon drukt zoals gezegd niet te hard.

Met een budget van 200€ kan je je in ieder geval beide permitteren.
Ik heb gisteren nieuwe IEM's gekocht, nl de Sennheiser CX 870 (+/- 80€) en ik moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben. Zelfs zonder inspelen klinken ze imo zeer goed, zowel in hoge als in lage tonen. En gelukkig geen overdreven basgeluid. Hier vind je trouwens voor datzelfde geld de naar het schijnt uitstekende Klipsch S4 IEM's.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan