NaaiT
Legacy Member
Hi,
mn ouders hebben een dvd-speler gekregen, maar die zouden ze willen omruilen door een recorder. Nu ben ik eens naar die winkel geweest, en heb alle recorders uit onze prijscategorie genoteerd:
Sony RDR-GX210S voor 250€ (hier staat er wel een 'S' bij, maar als ik die zoek op de Sony site kom ik op hetzelfde uit)
Philips DVDR3305/19R voor 200€
Philips DVDR520H voor 350€ met 80GB HDD
Panasonic DMR-ES10 voor 200€
Panasonic DMR-E55 voor 300€
Samsung DVDR119 voor 200€
Samsung DVDR121 voor 280€
JVC DR-M100 voor 350€
Voor de rest waren er nog enkele van Vestel & Cyberhome, maar aangezien ik die niet ken, heb ik ze niet genoteerd.
Harde schijf op de recorder lijkt mij wel intressant. Jammer genoeg is er maar eentje in deze prijsklasse (op het eerste zicht) die dit ondersteunt.
Weet iemand van jullie welke recorder ik het best zou nemen?
En verder: ik heb hier enkele avi's op dvd's staan (xvid/divx gecodeerd). Zou ik deze kunnen afspelen op de dvd-recorder, of moet ik ze daarvoor speciaal coderen?
bedankt!
Sven
mn ouders hebben een dvd-speler gekregen, maar die zouden ze willen omruilen door een recorder. Nu ben ik eens naar die winkel geweest, en heb alle recorders uit onze prijscategorie genoteerd:
Sony RDR-GX210S voor 250€ (hier staat er wel een 'S' bij, maar als ik die zoek op de Sony site kom ik op hetzelfde uit)
Philips DVDR3305/19R voor 200€
Philips DVDR520H voor 350€ met 80GB HDD
Panasonic DMR-ES10 voor 200€
Panasonic DMR-E55 voor 300€
Samsung DVDR119 voor 200€
Samsung DVDR121 voor 280€
JVC DR-M100 voor 350€
Voor de rest waren er nog enkele van Vestel & Cyberhome, maar aangezien ik die niet ken, heb ik ze niet genoteerd.
Harde schijf op de recorder lijkt mij wel intressant. Jammer genoeg is er maar eentje in deze prijsklasse (op het eerste zicht) die dit ondersteunt.
Weet iemand van jullie welke recorder ik het best zou nemen?
En verder: ik heb hier enkele avi's op dvd's staan (xvid/divx gecodeerd). Zou ik deze kunnen afspelen op de dvd-recorder, of moet ik ze daarvoor speciaal coderen?
bedankt!
Sven
, zeer handig!