Archief - Dvd hd recorder

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Naughty dog

Legacy Member
Trekt da op iets zo'n HD recorder? Men pa wil zo iets kope voor het WK op te neme enzo. Nuja ik vraag me af of da wel allemaal zo handig is :)

En welke goe is (rond de 300 euro ofzo).

Thx,

Dog

-Timo-

Legacy Member
300 is mss net iets te weinig. Voor 350-400 heb je bijvoorbeeld de philipsen (16GB-250 GB)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Dat trekt zeer zeker op iets.

M'n pa heeft gisteren de Panasonic DMR-EH65 gekocht met 250 GB HDD. Prijs was wel 600 € maar ja je krijgt dan wel veel in de plaats zoals dus grote HDD, HDMI, Guide+ ,....

Dit is echt een juweeltje en gewoon handig om mee te werken + het kopieren dan op dvd :D

Dakantochnie

Legacy Member
Ik moet zeggen dat ik slechte ervaringen heb met Philips en uitzonderlijk goede met Sony op dat vlak.

Dakantochnie

Legacy Member
Thammels zei:
Op welk gebied ?
Eigenlijk alles wat met lasers werkt. :s

Philips heeft geweldige tv's (op CRT vlak mss wel de beste die er zijn) en maakt voor de rest ook nog zeer goede producten, maar elke keer weer als ik een Philips toestel met een laser erin koop is er wel een defect aan.

Ik heb dat gehad met twee verschillende types externe cd-recorders (audio recorders), met een DVD-recorder en met een pc CD-schrijver.

Voor mij geen Philips meer wanneer er een laser in het toestel zit, zeker niet nadat ik heb gezien tot wat voor geweldige dingen een Sony in staat is. :)

Wazof

Legacy Member
Heb zelf ook 3 audio-recorders van Philips zien kapot gaan. Service was niet optimaal (telkens meer dan maand moeten wachten tot krijgen van nieuw toestel ). Ik heb nuzelf een Sony DVD recorder (160 Giga) en ben er meer dan tevreden over. Goed beeld, gemakkelijk programmeren, goede interface ...

pussylord

Legacy Member
Ik heb een Packard Bell HDD easy recorder 250 GB. Werkt perfect. Enige nadeel bij deze is dat de ventilator serieus lawaai maakt. Maar nr het schijnt kan je deze er gewoon uitnemen.
Reden waarom ik deze gekocht heb een tijd geleden : was toen samen met de Kiss recorder de enige die divx toen ondersteunde. Een niet onbelangrijk detail voor mij :)

Davion

Legacy Member
Kheb hier een Pioneer DVR540H staan, beneden hebben mijn ouders de voorganger (Pioneer DVR530H-S); ik moet zeggen dat zijn zeer goede toestellen, kheb 160Gb, Guide+, etc..., kostte wel 450€ (normaal 500€, maar nu 10% korting omdat dat pas een nieuw model is) en daar kunde echt nie voor sukkelen, soit whatever you do, DON't BUY PHILIPS alst op lasers aankomt, die man van de winkel zei dattem geen Philipsen meer besteld tenzij de klant per sé ene wilt, van de 20 die hij overlaatst verkocht had zijn er al 6 teruggekomen...

J3rry

Legacy Member
in aalst op de dendermondestwg in de blokker hebben ze hd recorders van medion voor 199€ met hd van 80 gig

of ze kwalitatief zijn weet ik niet maar een hd kan je altijd zelf upgraden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan