Archief - Dune HD TV 301 mediaplayer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dask

Legacy Member
Ik heb hier al enkele threads gelezen over de aankoop van een mediaspeler, maar vond mijn ding niet.
Nu is de Dune HD TV 301 een toestel volledig naar mijn goesting.
Dune HD TV 301 » Dune HD GmbH

Heeft iemand ervaringen met dit merk/toestel?

In welke winkel/webshop (België of Nederland) kan ik dit het best kopen?
In de lijst van de Belgische shops zie ik niet veel keuze.
Informatique computers en componenten B.V. (hebben wel dit model niet, wel de 101)
of zou ik dit gewoon in vb de Makro vinden?


reviewke:
Dune HD TV-301 en TV-101 aangekondigd | Hardware.Info België

eyn093

Legacy Member
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je deze toestel in de Makro zal vinden ,eerder in een web shop.
Dune opzich heeft wel een zeer goede naam als Mediaplayer.Tzal wel geen miskoop zijn imo.
Kheb ook wel interesse in dit toestel,maar nog nergens tegen gekomen,spijtig...

dask

Legacy Member
Ik heb een mailtje gestuurd naar Informatique.nl met de vraag of ze de HD-TV 301 gaan aanbieden. Ze gaan nakijken bij de inkoopafdeling of deze kan besteld worden via hun leveranciers. Ik ben benieuwd.

dask

Legacy Member
Schitterende vondst! Ben zeer tevreden over de dienstverlening van CoolBlue, nu hopen dat de prijs rond de 150€ blijft. Het begint hier te jeuken.

eyn093

Legacy Member
Ter info : kheb een mailtje gezonden met de vraag wanneer de Dune HDTV 301 ongeveer beschikbaaar zal zijn + eventueel de prijs.
Zodra ik antwoord krijg zal ik deze hier posten .

Ik heb antwoord gekregen van de klantanservice.

'Momenteel hebben wij hierover nog geen informatie van onze leverancier hierover. Helaas kunnen wij dan ook nog geen prijs vermelden. Best is dat u onze website in de gaten houdt.'

:sop:

dask

Legacy Member
Ik zie op de site dat ze de HD-TV 101 zonder wifi voor 125€ aanbieden, de 301 zonder wifi zal dan zo rond de 155-160€ uitkomen, denk ik. Wel spijtig van de wifi, maar dat is geen dealbreaker voor mij aangezien ik het rechtstreeks op mijn draadloze router zal aansluiten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan