Archief - Dringend: Huidige Ibood aanbieding (HTC Flyer)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pedroo

Legacy Member
Ik was een paar weken geleden op zoek naar een tabletje. Heb nu een Viewpad 7. Op zich perfect toestelletje, maar is misschien toch net iets te traag.

Nu zie ik daarnet een tabletaanbieding (HTC Flyer)
Nu is de vraag of dit toestel een échte aanrader is of niet..
specs van Ibood:

7 " (peeerfect, alsook bij de Viewpad is dit perfect voor me)
1.3 megapixel front-facing camera
5 megapixel
1,5 GHz
Platform: Android 2.3 met HTC Sense (update naar 3.2 is beschikbaar?, ik vertrouw Ibood niet meteen, is nog eens voorgevallen bij een andere aanbieding))
Interne opslag: 16 GB
RAM: 1 GB
Uitbreidings slot: microSD-geheugenkaart (SD 2.0 compatible)
Connectors: 3,5 mm stereo audio jack, standaard micro-USB (12-pins micro-USB 2.0)
Sensoren: Omgevingslicht sensor, G-Sensor, digitaal kompas
Internet Wi-Fi ®: IEEE 802.11 b / g / n
Bluetooth ® 3.0 met A2DP voor draadloze stereo headsets
Interne GPS-antenne
Batterij type: Oplaadbare batterij 4000 mAh
Stand-by tijd: tot 480 uur
Video afspelen (met WiFi-uit): tot 8 uur
Surfen op het internet: tot 6,5 uur

- OP Ibood staat dat er een update komt naar Android 3.2, klopt dit?
- Kunnen op dit toestel goed custom ROM's op geïnstalleerd worden?

Graag, snel, een mening :D (daar de aanbieding morgenavond eindigt)

Nieuwprijs is 350 euro bij Coolblue!

ElToro

Legacy Member
Goh ik heb dat ding in mijn handen gehad en het was basically een grotere minder handig te bedienen versie van mijn gsm (htc sensation). Voor die prijs van ibood kunde het proberen natuurlijk, ge geraakt er ook wel weer vanaf voor bena hetzelfde geld.

Pedroo

Legacy Member
Goh, ik gaan 't ni doen, is blijkbaar een UK model, dat ge dus al me nen app in't nederlands moet zetten, op zich geen probleem, maar evt. voor achteraf. Batterijduur van de Flyer suckt naar 't schijnt ook mega hard... Dus ga het laten. Al goed heb ik me hierover goed geïnformeerd :D

FlameDB

Legacy Member
kheb die gehad maar verkocht, batterijduur suckt echt niet, is zeer goed zelfs. Maar heb het verkocht omdat hij toch niet snel genoeg is voor mij en android is te onstabiel (op dat toestel toch). Ik haat het haperen bij zoomen en navigeren op sites..

Pedroo

Legacy Member
Huh, vreemd, op vele reviews lees ik echter dat ie slecht is... En traag...? Een 1.5Ghz cpu kan toch niet traag zijn... (bij mijn viewpad met 600Mhz cpu haperde het wel een beetje, maar echt ergerlijk was het niet echt...)
Enfin, ik ben nu aan 't zien voor een galaxy Tab 7.0 met 1.2Ghz dual core. Als da nog hapert...

Uiteindelijk zal ik toch voor ene moeten gaan met ingebouwde 3g daar mijn HTC cha cha als hotspot marginaal veel batterij zuipt. (daarstraks nog maar getest, dus blij dat ik 'm niet van Ibood gekocht heb)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan