Archief - Draadloze hoofdtelefoon gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mdgf

Legacy Member
Moet dat echt draadloos zijn? Persoonlijk zie ik daar het nut niet echt van in. Je betaald een heel stuk extra voor serieus inferieure geluidskwaliteit. Enkel estetisch is het voordelig omdat er geen kabel aanhangt. Tenzij je natuurlijk constant van kamer naar kamer loopt, maar zelfs dan.

http://www.amazon.co.uk/Creative-51EF0060AA001-Aurvana-Live-Headphones/dp/B000W6Y0JY
Daar zit al een verlengkabel van 1,5m bij en als het echt moet koop je der nog 3m bij (1004 3M 3 Meter TOP QUALITY 3.5mm Jack to Socket: Amazon.co.uk: Electronics).

Razer

Legacy Member
yep moet draadloos zijn.

is om wat tv te kunnen kijken zonder dat ik mijn z5500 moet openzetten aangezien anderen hier snel van wakker worden in huis.

draadloos lijkt me aangenamer daarvoor.

kakature

Legacy Member
Ik heb een draadloze Sennheiser en de kwaliteit is toch vrij goed. Natuurlijk niet hetzelfde als een koptelefoon met draad voor dezelfde prijs. Maar draadloos is enorm gemakkelijk, ik zit nu altijd te vloeken als ik eens een gewone koptelefoon moet aandoen, gewoon omdat die kabel zo vervelend is :p

Sennheiser Worldwide - RS 120 II Zoiets, maar mijn model is al ouder, denk niet dat het nog op de website staat.

Jeutie

Legacy Member
Gebruik zelf de draadloze Logitech G930, werkt goed. Hun drivers zijn voor de verandering ook eens deftig. Weet wel niet of ie in jou budget past.

Razer

Legacy Member
moet zonder mic zijn aangezien ik die toch niet zal gebruiken :p

Lan

Legacy Member
Sennheiser RS160, 170 of 180. Digitale overdracht in CD kwaliteit. Heb er zo 1 bij schoonouders. Perfect geluid en heel goede ontvangst. Budget wel hoger dan 100 € vrees ik. Kijk altijd eens op redcoon voor beste prijs ...

ALF 2.0

Legacy Member
Lan zei:
Sennheiser RS160, 170 of 180. Digitale overdracht in CD kwaliteit. Heb er zo 1 bij schoonouders. Perfect geluid en heel goede ontvangst. Budget wel hoger dan 100 € vrees ik. Kijk altijd eens op redcoon voor beste prijs ...

Euh, neen... Het klinkt niet slecht, maar een bedrade koptelefoon van de helft van de prijs zal twee keer zo goed klinken. Ik spreek uit ervaring want ik heb zelf de RS180 gehad. Positief is dat je weinig ruis hebt met dit model en dat het geluid dus mooi zuiver is. Voor de rest klinkt het heel vlak imo: diepe lage tonen met enige punch mag je vergeten en de hoge tonen zijn ook niet echt sprankelend. Ik zou het omschrijven als een karakterloze geluidsweergave.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan