Archief - DivX Standalone of PC-TV Sender

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[2nd] BlackHawk

Legacy Member
Ja hallo, nu ben ik in het bezit van een Viewsonic Pro series tftke, een pracht van een scherm maar toch niet alles voor films te zien. (zoals zeeeer veel tft's).

Nu dacht ik eraan om het goeiekoop op te lossen. Ben op 2 oplossingen gekomen. het zijn de volgende.

Conceptronic Audio / Video Sender
Linkje --> Onderste Product
voor een prijsje van 49 euro

** men tv staat 'maar' 10 m van men pc verwijderd **

Yakumo DVD Master DX4 Standalone DVD/DIVX
Linkje
voor een prijsje van ongeveer 65 euro ( wat ook men max budget is )

** Heb een vrij oude TV (4:3) van Grundig die aan vervanging toe is --> wss deze zomer nen nieuwe 100mhz 16:9 **

Met wat ben ik het beste af ?
Wat zijn men mogelijkheden ?
Wat levert de beste kwaliteit ?
....

mvg

Crazy

Legacy Member
ist dan nie nog beter en goedkoper om via de tv-out van je graka met een kabel naar de scart ingang van je tv te lopen? Als dit mogleijk is natuurlijk.

[2nd] BlackHawk

Legacy Member
Ja dit is mogelijk in feite is dit het goedkoopste.. maar al dat kabelgedoe, ik word het beu. Stel ik doe koppig en ik wil 1 van de 2. Welke ?

Respawn

Legacy Member
ik zou voor de standalone gaan dan... waarom? simpel, er is iets aan je pc en dada dvd's kijken op je tv... en gewoon voor de afwisseling, je kan die pc eindelijk es afzetten ! :niceone:
kheb twee standalone dvd spelers (per tv da hier staat eentje dus) en nog geen moment spijt van gehad :) + het gehuil van je pc soms (kweetniet hoe't zit qua decibels bij jou natuurlijk...) waar moderne dvd spelers dan weer niks van weten , die zijn lekker stil...


greetz

pina

Legacy Member
nadeel v standalone is wel dat je geen ondertitelings kan weergeven (voor divx althans)

Mahatma

Legacy Member
pina zei:
nadeel v standalone is wel dat je geen ondertitelings kan weergeven (voor divx althans)

en waarom zou dat niet gaan?
Bij die yakumo gaat dat perfect na een simpele firmware upgrade hoor, kheb em thuis ook staan.

[2nd] BlackHawk

Legacy Member
MM idd ik ben ook meer voor diene Standalone ... tzal dan wss die worden. En idd dat van die firmware wistek al. Gaat die ontwikkeling nog vlot vooruit ( updates van firmware ) ? Weet iemand dat.

Cranox

Legacy Member
Der zijn zelfs modded biossen voor , ikzelf gebruik der ook een.
Hier mijn reviewke derover.

Fartman

Legacy Member
kheb hier ook ne kiss dp1500 ;)

en daar kun je zelf een netwerkkaart insteken ;)

zo kun je films van je pc draadloos doorsturen naar je divx/dvd-speler enzo op tv afspelen. ;)


Kben echt zeer content van deze speler ;)



( wel redelijk duur, heeft mij 170€ gekost een paar maand geleden )

Teknoman

Legacy Member
Het nadeel van de meeste divx dvd-spelers is dat ze geen gmc of quarterpel ondersteunen en nog zo een toestanden. Een xbox met een chip en xbox media center speelt ongeveer alles wat ge er insteekt van films in perfecte kwaliteit met ondertitels en het ondersteunt meer codecs dan divx en xvid want het is gebasseerd op mplayer.
Via de netwerkpoort die op de xbox zit kunt ge hem in een netwerk zetten met uw pc en zo de films rechtstreeks van uw pc bekijken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan