Archief - dit zou mijn nieuwe pc worden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

extremepc

Legacy Member
Intel Pentium DC 955 Extreme Dual Core Edition 3.46 GHz 1066FSB 2x 2MB S775 Boxed

Asus P5WDG2-WS S775 ATX 1066FSB DDR2 PCI-E S-ATA

Asus Radeon X1900XT 512MB VIVO DVI PCI-E EAX1900XT/2DHTV/512M/A

Corsair TWIN2X 8500 DDR2, 1024MB CL5 Kit w/two matched 512MB PC8500 dimm's


alleen jammer dat de meeste onderdelen niet te leveren zijn (volgens computerwinkels)

Jense777

Legacy Member
Ik zou voor een AMD setup gaan.

Iets als dit:
- AMD 3800+ X2 Dual Core (of hoger indien budget het toelaat)
- GeForce 7900 GT
- Asus A8N SLI of MSI K8N Neo4-FI

Meer prestaties voor minder geld en koeler dan die Intel.

boostah

Legacy Member
lijkt me wel dat ie geld genoeg heeft

denk eerder aan zoiets

asus crossfire bordje (of nf4 valt te zien welke graka je wilt)
amd 4400+ (sowieso voor amd gaan kwa dual core, intel loopt daar nog zwaar achter)
ati x1900xtx (of nvidea 7900gt) hoewel de nvid iets trager is is het wel veel meer bang for buck
ram,tja value als je niet gaat overclocken, xms van corsair als je wel wilt overclocken (hoewel ik dan eerder voor geil zou gaan)

extremepc

Legacy Member
ik heb vroeger amd had en met mijn video bewerking niks dan problemen had

das ondertussen al z n 5 jaar geleden

murrey

Legacy Member
ik hoe de huidige setup houden maar dan met 2GB ram en X1900XTX of 7900GTX

Intel Pentium DC 955 Extreme Dual Core Edition 3.46 GHz 1066FSB 2x 2MB S775 Boxed

Asus P5WDG2-WS S775 ATX 1066FSB DDR2 PCI-E S-ATA

Asus Radeon X1900XTX 512MB VIVO DVI PCI-E EAX1900XTX/2DHTV/512M/A

Corsair TWIN2X 8500 DDR2, 1024MB CL5 Kit w/two matched 512MB PC8500 dimm's x2

oftewel deze:

AMD64 FX60 (dual core 2.6Ghz en is sneller als die intel) of X2 4800+
2GB Corsair DDR
7900GTX 512MB / X1900XTX 512MB
ASUS A8N32-SLi Deluxe

ik zou de AMD setup nemen.
gaan beter zijn als die intel setup en is wss makkelijker te leveren.

extremepc

Legacy Member
x1900xtx heb je niks aan als je met de tijd in crossfire wil zetten want dan word hij teruggeklokt op een x1900xt

FLT

Legacy Member
extremepc zei:
ik heb vroeger amd had en met mijn video bewerking niks dan problemen had

das ondertussen al z n 5 jaar geleden
daar zeg je het juist :ironic:

murrey

Legacy Member
extremepc zei:
x1900xtx heb je niks aan als je met de tijd in crossfire wil zetten want dan word hij teruggeklokt op een x1900xt
ga je cf zetten ?
indien niet,
KOOP DIE X1900XTX DAN

KoeKaTsJoE

Legacy Member
waste of money.

wa ik zou nemen met dat budget:

-4400+ x2
-Thermalright xp-120 + stille papst
-Msi k8n neo fi
-7900gtx
-2*1024 valueset

Davion

Legacy Member
Laat die thermalright dan maar weg KoeKaTsJoe :)
Voor de rest zou ik daar ook voor gaan.

R-evolution™'

Legacy Member
5 jaar gelede was een intel 800 Mhz ook nog high end . Daz nu voorbij .
We zitte in 2006 . Amd staat nu aan de top
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan