Archief - Direct X10 en de kaarten???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waterwalker

Legacy Member
Yow gasten, ik had is een vraagje.
Kan er mij iemand vertellen of dat het nog een goed idee is om een nieuw kaart te kopen nu dien direct x10 op komst is?Want ik hem gelezen da alsem uitkomt de "oudere" kaarten ni alle features kunnen benutten(da nieuw shadergedoe enzo...).Ik heb al nen 7900gtx besteld ma ik begin nu toch serieus te twijfelen of dak em ni zou cancellen en nog ff wachten.Wa denkte gulle??? mercikes hé!!!

InnerChild

Legacy Member
denk dat iedereen hier de raad zou geven: kunde nog wachten, wacht dan. Je mag wel rekenen dat de prijs niet milt zal zijn, maar als je het je kunt permiteren..why not.

Cranox

Legacy Member
DX 10 komt met vista , vista is uitgesteld tot volgend jaar.

Davion

Legacy Member
Je kan ALTIJD wachten in de computerwereld.. Vista en DX10 is niet voor direct, laat staan games ervoor.

Catscratch

Legacy Member
nVidia & ATI zijn momenteel ne race aan't houden om hun eerste full DX10 kaart uit te brengen. Ik dacht toch dat ze met die kaarten najaar 2006 kwamen. Alleszins ... wanneer dat allemaal benut wordt, zijn we weer een jaar verder. En dan nog ...

Ge kunt altijd wachten op een nieuw videokaart .... er gaan er altijd betere uitkomen.

Witte

Legacy Member
2nd koekatsjoe, nu is geen slechte periode om te upgraden als we The Inq mogen geloven.

Slaxz

Legacy Member
Catscratch zei:
nVidia & ATI zijn momenteel ne race aan't houden om hun eerste full DX10 kaart uit te brengen. Ik dacht toch dat ze met die kaarten najaar 2006 kwamen. Alleszins ... wanneer dat allemaal benut wordt, zijn we weer een jaar verder. En dan nog ...
Zowel ATi als nVidia hebben hun Dx10 chip kaarten uitgesteld omdat Vista ook uitgesteld wordt

kutteke

Legacy Member
conclusie: als ge wilt wachte, wacht dan nog een beetje met wachten, anders moet je te lang wachten :niceone:

Waterwalker

Legacy Member
okay gasten mercikes
ik denk dak dan mor een iets goedkoper kaart gaan kopen,
of nog wa wacht... fuck seg wa een merd die beslissingen altijd :)

CTU_Jackbauer

Legacy Member
Waterwalker zei:
Yow gasten, ik had is een vraagje.
Kan er mij iemand vertellen of dat het nog een goed idee is om een nieuw kaart te kopen nu dien direct x10 op komst is?Want ik hem gelezen da alsem uitkomt de "oudere" kaarten ni alle features kunnen benutten(da nieuw shadergedoe enzo...).Ik heb al nen 7900gtx besteld ma ik begin nu toch serieus te twijfelen of dak em ni zou cancellen en nog ff wachten.Wa denkte gulle??? mercikes hé!!!

ik heb mij ook een besteld en aangekregen , zalig die dingen ik zou die toch maar confirmeren die bestelling en dan wanneer de DX10 uitkomt kan je die nog altijd verkopen he ;)

greetz

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Heeft er toevallig iemand een gedachte van de prijzen? Want kdenk dat deze niet goedkoop gaat zijn. Wat denken jullie? 4-500€?

Slaxz

Legacy Member
KoeKaTsJoE zei:
Heeft er toevallig iemand een gedachte van de prijzen? Want kdenk dat deze niet goedkoop gaat zijn. Wat denken jullie? 4-500€?
ongeveer evenveel als de huidige generatie. mss max. 50 euro duurder.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
hmm, ma kdenk wel dat ge met die dx10 kaarten wel efkes meekunt. Als ik die filmkes van de nieuwe far cry engine tegoei bekijk hebben we ze nodig
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan