shairi
Legacy Member
ok ik heb dus een probleem ik heb geld en weet niet aan wat uit te geven dus ik heb de keuze tssn 3 grafische kaarten de nvidia 6600 GT, de ATI 1600 pro(is da shader model 3.0?) en de 6800 xt ik ben echter bang bij deze kaart dak last ga hebben van bottleneck omda ik maar ne sempron 2800+ heb dus verlos mij van da geld en zeg wa te kopen
