Archief - Desktop samensteller - GEZOCHT (Limburg/Antwerpen)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tintin1988

Legacy Member
Hallo,

ik zoek iemand die mij een desktop kan samenstellen, wie kan dat en wie heeft ervaring hiermee?

P.S.: een desktop samenstellen is toch legaal hoop ik?

Je mag me ook een PB sturen, ik ben van Antwerpen centrum,
groetjes

Lan

Legacy Member
Budget, doel (gaming, internet, ...).

Uiteraard is een desktop samenstellen legaal. Geef Apple aub geen ideen om nog een idioot patent aan te vragen :)

mdgf

Legacy Member
P.S.: een desktop samenstellen is toch legaal hoop ik?
:rofl:, you made my day (niet slecht bedoeld :p).

We zullen inderdaad meer info moeten hebben. Minstens het budget (en of daar windows, assemblage, een hdd (momenteel is er een tekort, met absurde prijzen tot gevolg, je kijkt beter tijdelijk voor een oude schijf),...) en doel.

tintin1988

Legacy Member
Zijn er geen mensen aanwezig van Limburg of Antwerpen die een desktop kunnen samenstellen voor mij?

(Ik woon nu in Limburg, maar binnenkort verhuis ik naar Antwerpen.)

Voor details zouden we dan even moeten kunnen chatten op MSN ofzo...

Stuur gerust een PM als je een specialist bent in het samenstellen van desktops.

Hopelijk vind ik hier iemand...

Gemeende groetjes

manderlay

Legacy Member
Lan zei:
Budget, doel (gaming, internet, ...).

Uiteraard is een desktop samenstellen legaal. Geef Apple aub geen ideen om nog een idioot patent aan te vragen :)

Waarom wachten tot apple het doet, we kunnen het ook zelf aanvragen :p

Sjoepap

Legacy Member
tintin1988 zei:
Zijn er geen mensen aanwezig van Limburg of Antwerpen die een desktop kunnen samenstellen voor mij?

(Ik woon nu in Limburg, maar binnenkort verhuis ik naar Antwerpen.)

Voor details zouden we dan even moeten kunnen chatten op MSN ofzo...

Stuur gerust een PM als je een specialist bent in het samenstellen van desktops.

Hopelijk vind ik hier iemand...

Gemeende groetjes

stap 1. Geef een budget op
stap 2. wil je een monitor/muis/toetsenbord erbij?
stap 3. Heb je al een OS? Windows 7?
stap 4. vraag hier of, rekeninghoudend met bovenstaande, er iemand een systeem kan samenstellen bij je winkel naar keuze (jaha, powerpc,..)
stap 5. geef je bestelling door aan de winkel naar keuze én geef aan dat deze ook ineens geassembleerd moet worden, kost je wel enkele stuivers meer

vince23

Legacy Member
Ik woon in Wijnegem, Antwerpen dus :-)
Ik wil zoiets proberen. Ik maak een optie, ik post het hier, en dan kan jij beslissen of je het doet, en of er andere mensen het willen veranderen ofzo.

Maar inderdaad geef ons meer info. (Zoals post hierboven)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan