Archief - Dell laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

simpele duif

Legacy Member
'lo

ik ben van plan om zeer binnenkort een Dell Inspiron 6400 te bestellen, en ik had deze in gedachten:

Processor Intel ® Core™ Duo Processor T2500 (2 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
Geheugen 1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
Grafische Kaart 256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16
LCD Scherm 15.4" UltraSharp™ W Screen SXGA+ TFT Display resolution: 1680x1050 with TrueLife™
Harde Schijf 100GB (5,400 rpm) Hard Drive
Optical Drives 8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
Draadloos Netwerk Intel® Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps) for Duo Processors
Voeding 65W AC Adapter
Primaire Batterij 9-cell , 80 Whr Li-Ion primary battery (optional)
2e Batterij 9-cell , 80 Whr Li-Ion additional primary battery
Dell Wireless 350 Bluetooth 2.0 Module (up to 3 Mbps) with Enhanced Data Rate
Support Services Basic: 3 Jaar On-site service & Multimedia E-Learning

dit kan ik krijgen voor een totaal van 1685 euro (btw inclu)

is er iets dat ik eventueel beter zou veranderen?

tia
duif

EagleEye

Legacy Member
Zeer goede laptops (alleszins die I6000 toch) maar let wel dat die nogal dik en groot zijn he ;) prestatie is goed :)

Insaniacx

Legacy Member
Ik weet niet of het de bedoeling is maar naar't schijnt is die X1400 ni vet qua gamen, nog minder dan een X700... Voor de rest ziet het er :niceone: uit

BlueBear

Legacy Member
Ik zou een 7200 RPM HD nemen.

Mijn broer heeft pas een inspiron 630M gekocht met een 5400rpm HD, en ik heb de 6000 met een 7200rpm HD. Het verschil is echt wel merkbaar.
Voor de rest een mooi systeem denk ik. (1680*1050 ownt! ;) )

Insaniacx

Legacy Member
Davion zei:
Een X1400 is even goed als een X700 hoor :)
Mooie laptop btw :)

Zeker? Dacht overlaast een review gelezen te hebben (vind'm niet meer terug) en die x1400 scoort ni goed hoor. Heeft trouwens ook maar 4 pixel en 2 vertex shaders... De X700 heeft er 8 pixel 6 vertrex he.

Davion

Legacy Member
Dat betwijfel ik, kheb een paar reviews gezien van laptops met een X1400 in, en die scoorde even goed als de X700.

simpele duif

Legacy Member
is niet bepaald bedoeld om te gamen ook...
zolang ik nu en dan eens NFS kan spelen op medium kwaliteit is het al in orde
en die 100GB HD met 7200rpm kost 100 euro meer, wat ik er eerlijk gezegd niet voor over heb...

thx voor de replies ;)

BlueBear

Legacy Member
neem dan 80GB 7200rpm , en koop er 5 DVD+RW's bij ;)

Ik zou eerlijk gezegd zelfs liever 512MB Ram hebben met een 7200rpm HD dan 1GB ram met een 5400rpm HD....

simpele duif

Legacy Member
een 80GB hd staat niet bij de keuzes...
zo een enorm verschil is 5400 vs 7200 nu ook weer niet eh ;)

Feignasse

Legacy Member
Telefonisch bestellen en offerte aanvragen?
Dan kan je misschien wat meer "customizen"...

solskjaer

Legacy Member
bij dell moet je opletten voor de transportkosten. Anders moet je eens verder klikken tot wanneer u uw winkelmandje ziet. Daar ziet u de prijs die u werkelijk moet betalen.

simpele duif

Legacy Member
ik ben me daar bewust van en de prijs die in mijn beginpost staat is dan ook de prijs met levering inbegrepen (ik denk er trouwens aan om hem te bestellen met slechts 1 jaar garantie, zo komt het totaal op € 1.395,55)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan