Archief - De zoveelste speakers thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

2.DIE.4

Legacy Member
Er loopt momenteel een thread over 2.1 speakers, maar daar zijn ze nog steeds niet tot een besluit gekomen ... Daarom vraag ik aan de kenners onder jullie : Wat raden jullie mij aan voor een bodget van +-100€ ?

Gebaseerd op feiten die ik vond dmv de welbefaalde search-knop heb ik al enkele gedachten:

- http://www.pixmania.be/be/nl/134921/art/altec-lansing/5-1-speakers-5100.html

- http://www.pixmania.be/be/nl/54028/art/altec-lansing/cs21-luidsprekers.html

- http://www.pixmania.be/be/nl/77941/art/jbl/2-1-set-creature-ii-zwart.html


Dus ComputerXP, Thorens, Dakantochnie, vergeef mij voor deze zoveelste thread maar verlos mij uit mijn lijden ...

Indien jullie andere setjes aanbevelen --> geen probleem, I'm all yours :)


Deze set moet dienen voor op mijn kamer. Ik bekijk redelijk wat films en muziek staat zowat continu op ...



Alvast bedankt !

moloko

Legacy Member
Mag ik hier ineens ook een vraag bijplaatsen.Als je zo een 2.1 systeem hebt kun je dan ook alleen de twee kleine speakers gebruiken,of moeten deze steeds verbonden zijn met de subwoofer?

the boogyman

Legacy Member
moloko zei:
Mag ik hier ineens ook een vraag bijplaatsen.Als je zo een 2.1 systeem hebt kun je dan ook alleen de twee kleine speakers gebruiken,of moeten deze steeds verbonden zijn met de subwoofer?


Bij PC-luidsprekers zitten versterkermodule etc steeds in de subwoofer dus de subwoofer zal altijd meespelen en is er dus geen mogelijkheid om zonder connectie naar de sub af te spelen.... :sad:

Da*Frenkman

Legacy Member
2.DIE.4 zei:
Er loopt momenteel een thread over 2.1 speakers, maar daar zijn ze nog steeds niet tot een besluit gekomen ... Daarom vraag ik aan de kenners onder jullie : Wat raden jullie mij aan voor een bodget van +-100€ ?

Gebaseerd op feiten die ik vond dmv de welbefaalde search-knop heb ik al enkele gedachten:

- http://www.pixmania.be/be/nl/134921/art/altec-lansing/5-1-speakers-5100.html

- http://www.pixmania.be/be/nl/54028/art/altec-lansing/cs21-luidsprekers.html

- http://www.pixmania.be/be/nl/77941/art/jbl/2-1-set-creature-ii-zwart.html


Dus ComputerXP, Thorens, Dakantochnie, vergeef mij voor deze zoveelste thread maar verlos mij uit mijn lijden ...

Indien jullie andere setjes aanbevelen --> geen probleem, I'm all yours :)


Deze set moet dienen voor op mijn kamer. Ik bekijk redelijk wat films en muziek staat zowat continu op ...



Alvast bedankt !
Wel aangezien ze in andere theads alle 3 deze setjes aanraden zul je eerder zelf moeten beslissen.
Zij vinden ze alle 3 good stuff, maar je moet zelf weten of je 5.1 of 2.1 set wilt.

Als je dan voor de 2.1 gaat zou ik voor deze gaan -> http://www.pixmania.be/be/nl/54028/art/altec-lansing/cs21-luidsprekers.html

Maar als je dan toch 5 boxen wilt, heb je de goeie 5.1 set uitgekozen

Persoonlijk zou ik met jouw budjet zeker voor de 2.1 van Altec Lansing gaan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan