brodela
Legacy Member
Onze beeldbuis van onze oude tv is gaar (groene strepen en beeldbuis moet 10 tal min opwarmen). Nu ben ik al een beetje gaan rondzien op verschillende sites, maar ik wil toch wel es peilen welke voorstellen de mensen hier hebben.
De TV moet gewoon crt zijn, 16:9, en +-70cm diagonaal
Alle voorstellen zijn welkom.
Greetz
De TV moet gewoon crt zijn, 16:9, en +-70cm diagonaal
Alle voorstellen zijn welkom.
Greetz
? De prijzen zijn al flink gedaald..