[BIG_JIM]
Legacy Member
Ok, ik wil een nieuw crt scherm kopen aangezien ik op dit moment met uun fucked up wazige aoc zit. Had gedacht aan een 21 " Nokia 445XI. Ik zou eraan kunnen graken voor amper 50€. Nu is mijn vraag, zijn dit eignlijk wel degelijke schermen? Zijn er mss dingen die ik erover zou moeten weten, klachten? (bv wazig beeld, inbranden,....)
In elk geval bedankt.
BIG_JIM
In elk geval bedankt.
BIG_JIM
nu ik kan het eventueel wel gaan uittesten. is op 30km van hier